|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDen smilefjes la ut likte jeg - men nå er jeg ikke av den typen som anser ovn som et møbel jeg da - mer en varmekilde som primært sett skal ta minst mulig plass.
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreNå er det salg i butikkene jeg ikke husker navn på, de på Hvalstad og Lillestrøm. Har hatt flere navn. De fører Jøtul og Scan.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyre
Desverre så er den hevet ut lenge før vi flyttet inn.
Joda, men når man ikke har verdens største hus, og ovnen blir stående midt på stua man er i hver eneste dag, så syns jeg det er greit at det er en type jeg syns er pen. Den SF la ut syns jeg absolutt er ålreit, og den har den fordelen at den ikke koster så mye som de andre, i tillegg tar den veldig liten plass. Og det er to STORE fordeler.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
ja - selvfølgelig bør den være pen - og det var den jo. Nå er jeg dog noget farget av at vi har denne på stua
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Den øverste ser jo ut som en påskeøyastatue!
|
|
|
#6 |
|
I endring
|
Den der påskeøyovnen har vi akkurat kastet ut fra vår stue, den er nå plassert i kjellerstua. Oppe blir det en scan 58, men det er jo ikke i den gata som Tally vil ha, så jeg vet ikke helt hva jeg babler etter.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|