|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreVi kjøpte en dansk ovn på OBS Bygg. Mye rimeligere enn hos en ovnforhandler, de hjalp oss også med kontaktdetaljer til en som kunne innstallere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyre
Det er sikkert Asgård fra Aduro. Skal du ha peisovn til under 5000 så er dette stedet. Vi kjøpte Asgård 2 til 3000. Du kan få kleberstensramme til den også. Husker ikke hvor mye klebersteinen kostet, men et par tusen ekstra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nydelig! SÅNN vil jeg ha
![]() |
#7 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er veldig lik min, bare at jeg har gule kakler. Den var dyr, vi fikk den for 23 000 (tilbud, utstillingsmodell) for 10 år siden. Så må du huske på røykrør, platen som den står på og monering er kostnader som kommer i tillegg til selve ovnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne har vi, bare at den har kleberstensbekledning og ikke kakler. Det er en Contura, fås i forskjellige størrelser. Vi er storfornøyde med vores ! Kjøpte og fikk den installert av pipeservice, som også var på besøk i forkant for å se hvilke ovner som ville passe for oss.
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 28-06-11 kl 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Har den samme som Muad'Dib, er veldig fornøyd med min kleberstensovn.
![]() |
|
|