|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyre
Nydelig! SÅNN vil jeg ha
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDenne har vi også. Den er så fiiin!
![]() |
#27 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDa tipper jeg du i hvert fall kan glemme kakkel. Muligens kleberstensovn også. Men sjekk det ut. Kakkelovner er nydelige.
![]() |
#30 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDen var veldig fin ja.
![]() |
#32 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDen kan nok hende at du må forsterke gulvet, klebersten er flott og praktisk, men det er viktig å ikke søle te på ovnen.
![]() |
#35 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Den er veldig lik min, bare at jeg har gule kakler. Den var dyr, vi fikk den for 23 000 (tilbud, utstillingsmodell) for 10 år siden. Så må du huske på røykrør, platen som den står på og monering er kostnader som kommer i tillegg til selve ovnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDen smilefjes la ut likte jeg - men nå er jeg ikke av den typen som anser ovn som et møbel jeg da - mer en varmekilde som primært sett skal ta minst mulig plass.
![]() |
#37 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreNå er det salg i butikkene jeg ikke husker navn på, de på Hvalstad og Lillestrøm. Har hatt flere navn. De fører Jøtul og Scan.
![]() |
#38 |
Glamorøs
|
Desverre så er den hevet ut lenge før vi flyttet inn.
Joda, men når man ikke har verdens største hus, og ovnen blir stående midt på stua man er i hver eneste dag, så syns jeg det er greit at det er en type jeg syns er pen. Den SF la ut syns jeg absolutt er ålreit, og den har den fordelen at den ikke koster så mye som de andre, i tillegg tar den veldig liten plass. Og det er to STORE fordeler.
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDet jeg liker med den er at man ser bålet fra flere sider. Også tar den liten plass og var ikke så dominant av seg. |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreVi har denne, og elsker den!
![]() |
|
|