|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Sjefen som venn på facebook? | |||
| Nei |
|
114 | 56,72% |
| Ja, full tilgang |
|
75 | 37,31% |
| Ja, men begrenset tilgang |
|
9 | 4,48% |
| Nei, men vurderer det |
|
3 | 1,49% |
| Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjefen som venn på Facebook?Jeg kjenner at jeg har skikkelig problemer med å forstå at man ikke gir tilgang til f.eks sjefen eller foreldre i klassen eller folk man "kjenner", facebook er jo en sosial arena som man må stå for det man gjør, legger ut og skriver. Bør man ikke da heller la være å bruke facebook? Hva er det man er redd for at andre skal se? Er man redd for at privatlivet skal bli invadert eller at man skal bli kontaktet i hytt og pine?
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjefen som venn på Facebook?
Det kan man si, men sånn er det jo ofte ikke. De fleste verner vel litt om en konto man har, i alle fall kan man vel anta det. At jeg er selektiv med hvem jeg har som "venner" der handler litt om bilder jeg deler, og informasjonen jeg legger ut. Jeg er veldig meg der, selv om jeg ikke skriver noe ikke mamma kan lese, for hele familien min er jo der. Men jeg ønsker generelt ikke å ha noen på vennelista som jeg faktisk ikke har eller har hatt et reelt forhold til, som personen jeg er til vanlig. Foreldre som jeg kun kjenner perifert kvalifiserer ikke til dette. Alle trenger ikke vite alt om meg. Jeg har ulike roller. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|