Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er det folk pynter med nå for tiden?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-11, 16:53   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?

Nyeste ting på veggen her. Keramikkdame fra www.ingerlovig.no
Har mye keramikk, både i figurer og på veggen. Veldig glad i det, og blir aldri lei.

Sist redigert av Isa : 14-08-11 kl 20:28.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 16:54   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ellers har jeg en del sølvfat kjøpt på loppis med diverse greier på. Har masse små hvite vaser (også kjøpt på loppis) jeg putter blomster i hagen fra nå på sommeren.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 20:29   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Nyeste ting på veggen her. Keramikkdame fra www.ingerlovig.no
Har mye keramikk, både i figurer og på veggen. Veldig glad i det, og blir aldri lei.

Åh, her snakker vi. Jeg er en smule drittlei av bokstaver og zinkhus og synes til tider alle hjem ser lik ut. Interiørbloggene er jo bare depressive og jeg liker at folk har sin egen personlige stil og ikke at det ser ut som utstillingen til Kremmerhuset.

Jeg digget denne dama, da.

Gammel 13-07-11, 20:44   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ikke så mye plass til nips, så det vi pynter med er ting vi ikke har plass til i skuffer og skap.

Men jeg ønsker meg veldig pynteputer fra By Nord, f.eks.:
http://bynord.com/shop/cushion-with-photo-276p.html

http://bynord.com/shop/animal-cushion-photo-271p.html

Ellers: hvis dere har mye slektninger og svigermødre og sånt, er det jo bare å ønske seg vaser og lysestaker, så blir det fullt av nips i stua deres på null komma svisj! Jeg synes f.eks. at vasene til Holmegaard er fine:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:22   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ah de putene var kule.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.