Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er det folk pynter med nå for tiden?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-11, 16:20   #21
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?

Jeg har litt kunstige blomster (les:kun), glass, sølv og lampa mi fra kartell er jeg veldig glad i.

Bilder somer tatt med mobilen.

263480_10150307795198352_522893351_9346797_5688292_n.jpg

265040_10150307795778352_522893351_9346801_3381667_n.jpg

268824_10150307794683352_522893351_9346796_8356122_n.jpg

268992_10150307796493352_522893351_9346816_6246805_n.jpg

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 16:25   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye fint dere har. :-) Masse inspirasjon å hente her.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 17:32   #23
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har jo som sagt før hermye fint på kremmerhuset, plantasjen og Ikea.
Ellers kan man jo finne veldig mye fint (og inspirasjon) på slike små lokale butikker, her på sørlandet er det en del av dem og det er som julaften hver gang jeg har tid til en titt

Gammel 11-07-11, 11:48   #24
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg" pynter" gjerne med bøker!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 11:58   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er dette pynt nok.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 12:02   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par ting til, men ellers får det litt i orkidéer i vinduspostene.

Et fat som er blitt litt glemt etter at julepynten ble tatt bort.

Peisen. Jeg er ikke opptatt av interiør i det hele tatt, men på vinteren brukes en del telys og andre levende lyskilder.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 12:16   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk pynter vel med det de liker? Jeg pynter nok med ting veldig mange andre ikke hadde likt, men det bryr jo ikke meg.

Jeg liker ikke glassgjenstander, men jeg har f. eks. Willow Tree figurer, og blomster (hovedsaklig orkidéer) i enkle potter.

Gammel 11-07-11, 13:42   #28
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Folk pynter vel med det de liker? Jeg pynter nok med ting veldig mange andre ikke hadde likt, men det bryr jo ikke meg.

Jeg liker ikke glassgjenstander, men jeg har f. eks. Willow Tree figurer, og blomster (hovedsaklig orkidéer) i enkle potter.

Willow tree figurene er jo kjempefine, og de passer omtrent inn hvor som helst uansett hva slags stil man har.

Elsker denne

klkl.jpg

Gammel 11-07-11, 13:45   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg er kjempeglad i dem! Og jeg gleder meg like mye hvert år til å sette frem Willow Tree julekrybben.

Gammel 11-07-11, 13:47   #30
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, jeg er kjempeglad i dem! Og jeg gleder meg like mye hvert år til å sette frem Willow Tree julekrybben.

Mitt største interiør ønske

Gammel 11-07-11, 16:53   #31
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Nyeste ting på veggen her. Keramikkdame fra www.ingerlovig.no
Har mye keramikk, både i figurer og på veggen. Veldig glad i det, og blir aldri lei.

Sist redigert av Isa : 14-08-11 kl 20:28.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 16:54   #32
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ellers har jeg en del sølvfat kjøpt på loppis med diverse greier på. Har masse små hvite vaser (også kjøpt på loppis) jeg putter blomster i hagen fra nå på sommeren.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:07   #33
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg er overhodet ikke flink til å pynte rundt meg, det går stort sett i en orkide på et bord, eller et fat med noen kubbelys på bordet. Har ellers litt nips fra Iittala, kivilykter og mariskåler. Duker og slikt bruker vi ikke.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:41   #34
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pynter med favorittfigurene mine fra diverse spill. Mario, Luigi og resten av gjengen finnes i flere varianter, også har jeg noen sære Pikmin på utstilling også Mannen har et vifteblad fra en f5 starfighter på hedersplassen i stua, den er ikke jeg så begeistret for, men har neppe rett til å klage jmfr mine pyntefigurer

Gammel 13-07-11, 19:25   #35
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er dårlig på dette. Jeg har maleriene mine, lampene og orkideene og så sier det liksom stopp. Ingen puter i sofaen, ingen figurer av noe slag. Så jeg tar gjerne imot inspirasjon!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 20:20   #36
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg pynter tydeligvis med Duploklosser og lekemat på alle ledige flater.

Gammel 13-07-11, 20:29   #37
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Nyeste ting på veggen her. Keramikkdame fra www.ingerlovig.no
Har mye keramikk, både i figurer og på veggen. Veldig glad i det, og blir aldri lei.

Åh, her snakker vi. Jeg er en smule drittlei av bokstaver og zinkhus og synes til tider alle hjem ser lik ut. Interiørbloggene er jo bare depressive og jeg liker at folk har sin egen personlige stil og ikke at det ser ut som utstillingen til Kremmerhuset.

Jeg digget denne dama, da.

Gammel 13-07-11, 20:44   #38
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ikke så mye plass til nips, så det vi pynter med er ting vi ikke har plass til i skuffer og skap.

Men jeg ønsker meg veldig pynteputer fra By Nord, f.eks.:
http://bynord.com/shop/cushion-with-photo-276p.html

http://bynord.com/shop/animal-cushion-photo-271p.html

Ellers: hvis dere har mye slektninger og svigermødre og sånt, er det jo bare å ønske seg vaser og lysestaker, så blir det fullt av nips i stua deres på null komma svisj! Jeg synes f.eks. at vasene til Holmegaard er fine:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:22   #39
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Ah de putene var kule.

Gammel 22-08-11, 18:03   #40
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her går det mye i Black Design og litt fra Kremmerhuset. Litt fra IKEA også når jeg en sjelden gang er innom eller får andre til å handle for meg.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.