|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mann på lekeplass, overreagerer jeg?
Da har man jo løst situasjonen på en smidig måte. Min største reaksjon på innlegget var tanken om å jage ham vekk, eller helst at noen andre jaget ham vekk.
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Jeg mener bare sånn generelt, synes vi hører daglig om voldtekter, drap, knivstikking, overgrep mot barn osv... Så jeg føler ikke at Norge er så trygt, men selvfølgelig tryggere enn USA.
Jeg er helt enig i det, men jeg tenker når hun ikke gjorde det der og da, så skjønner hun at man ikke kan jage bort noen fordi de sitter å glor. Men man kan jo tenke det, uten at man faktisk gjør det.
|
|
|
|
#3 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det at vi faktisk hører om det i media er egentlig en veldig positiv ting. Det betyr at det er sjeldent, uvalig, rett og slett en nyhet når det skjer. Hadde det vært hverdagskost hadde det ikke fått spalteplass på samme måten. Norge er et veldig trygt land å bo i, og det bilde som til tider skapes i media av noe annet er uheldig. Ingen tjener på at folk går rundt og er redde uten grunn. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
USA er heller ikke utrygt, de er bare reddere enn oss. Faktisk så går voldststistikkene nedover, men det føles som mer, siden det blir rapportert i større grad enn tidligere. I tillegg handler omtrent hver eneste tv-serie om bestialske mord og barnebortføringer.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|