|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Næ. Han tenker selv at han er utspekulert og at dette er nok en brikke i hans masterplan. Det er bare en ting med den masterplanen. Den er ikke så god. Den er kort og godt livsverket hans - og ultrastusselig. Han hadde ikke brains nok til å komme opp med noe litt mer skikkelige greier. |
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ser nå at forsvareren mener han er sinnssyk. Det er vel også litt det med at han ville bære uniform under møtet som fikk meg litt ettertenksom. Hvor omfattende er vrangforestillingene, liksom. Han ser ikke hvor latterlig dette fremstår.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Han trodde jo også tortur var vanlig i norske fengsler. Det viser ganske tydelig at han ikke har levd i samme samfunn som oss.
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 26-07-11 kl 14:11. Årsak: Glemte et veldig viktig ord. |
|
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jeg tror ikke jeg helt skjønner hva du mener. Planen hans er livsverket. Planen var for god. Den virket. Han fikk utført det han skulle. Det er forjævlig. Hadde planen vært dårligere hadde han blitt avslørt. Det han kom opp med var så jævlig, det var utspekulert og planlagt over så lang tid, at jeg klarer ikke på noen måte å kalle det stusselig. Hadde det vært en stusselig eller dårlig planlagt hadde vi nå humret over idioten som trodde det gikk an å selvmekke gjødselbombe og sprenge regjeringskvartalet. Liksom, da blir man jo avslørt!
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Neinei - dette var ikke planen. Planen var endring av Europa - dette skulle bare starte endringen. Nå skulle det komme revolusjon og så en ny verdensorden hvor muslimene ikke lenger skulle eie Europa. |
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er enig. Spørsmålet er hva vi gjør med det.
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er fremdeles en veldig spesiell stemning i Oslos gater. Folk overalt, og det er en helt spesiell varme mellom fremmede mennesker til tross for at blikkene er sorgtunge. Sterkt. |
|
|
|
|
#9 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jeg er enig i konklusjonen din, han er lenger unna målet enn for en uke siden.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|