Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Næ. Han tenker selv at han er utspekulert og at dette er nok en brikke i hans masterplan. Det er bare en ting med den masterplanen. Den er ikke så god. Den er kort og godt livsverket hans - og ultrastusselig. Han hadde ikke brains nok til å komme opp med noe litt mer skikkelige greier.
Jeg tror ikke jeg helt skjønner hva du mener. Planen hans er livsverket. Planen var for god. Den virket. Han fikk utført det han skulle. Det er forjævlig. Hadde planen vært dårligere hadde han blitt avslørt. Det han kom opp med var så jævlig, det var utspekulert og planlagt over så lang tid, at jeg klarer ikke på noen måte å kalle det stusselig. Hadde det vært en stusselig eller dårlig planlagt hadde vi nå humret over idioten som trodde det gikk an å selvmekke gjødselbombe og sprenge regjeringskvartalet. Liksom, da blir man jo avslørt!
Han er en ond person, djevelen. Han skal slett ikke hylles, men hans gjerninger er for horrible til å at han kan ynkeliggjøres. Meningene hans bør derimot møtes med ord og plukkes fra hverandre og vises frem i lys av hans ondskap og gjøres uspiselige for alle.