|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Plantegning er viktig, jeg ser omtrent ikke på annonser uten det.
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Inne og suger til meg tips da vi skal selge i år/neste år ,når svigermor har funnet seg noe nytt.
Jeg har aldri sett "brukte" hus til salgs med plantegninger. Bare sånn som er underoppføring. Så kommer vel ann på hvor man bor.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?
Vi holder på å se på hus nå, og det er plantegninger på nesten alle, så jeg tror nok det er ganske vanlig faktisk. Det er i hvert fall veldig greit å kunne se en tydelig oversikt over romfordeling osv. |
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Det er ikke vanlig her. Vi har sett etter annet hus i 1 år pluss at vi har sett etter noe svigermor ønsker seg og alt som ligger på Finn her fra har aldri planntegninger. Ikke nye leiligheter som selges,som andre gang.
|
|
|
|
#5 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Når eg ser annonsar med tomme hus så tenker eg "huff, dødsbo" eller "desse er nok desperate etter å selge, så det blir nok billeg". |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|