Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-11, 09:54   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vi holder på å se på hus nå, og det er plantegninger på nesten alle, så jeg tror nok det er ganske vanlig faktisk. Det er i hvert fall veldig greit å kunne se en tydelig oversikt over romfordeling osv.

Det er ikke vanlig her. Vi har sett etter annet hus i 1 år pluss at vi har sett etter noe svigermor ønsker seg og alt som ligger på Finn her fra har aldri planntegninger. Ikke nye leiligheter som selges,som andre gang.
Og mange venner som har kjøpt siste årene så har vært innom finn ganske ofte og ingen av de husene venner har kjøpt var det planntegninger. Og vi bor ikke på en sånn liten plass med 10 innbyggere

Eneste gangen jeg har sett med plantegninger er på halvferdige hus som selges,som helt nytt

Litt tråd kupping..Istede for å lage en ny tråd om nesten det samme
Når vi kjøpte så var huset vårt helt tomt. Synnes det var helt greit,
Når vi en gang skal selge så har vi ført flyttet til svigermor,skal male en gang og fikse en trapp(ikke gjort noe med det da vi hadde søkt om å bygge ut men ikke fått det godkjennt og da skulle trappa rives. trappa er 3 meter høy med panel som har vært lakket på 70 tallet en gang så litt lysmaling koster nå vel ikke all verden,bare masse tid ) og verken jeg eller unegen tåler å bo i malings lukt, så har litt lyst å tømme hele huset å selge det tomt. Er det bare dumt?

Gammel 01-08-11, 12:22   #2
naima
nerdedame

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Litt tråd kupping..Istede for å lage en ny tråd om nesten det samme
Når vi kjøpte så var huset vårt helt tomt. Synnes det var helt greit,
Når vi en gang skal selge så har vi ført flyttet til svigermor,skal male en gang og fikse en trapp(ikke gjort noe med det da vi hadde søkt om å bygge ut men ikke fått det godkjennt og da skulle trappa rives. trappa er 3 meter høy med panel som har vært lakket på 70 tallet en gang så litt lysmaling koster nå vel ikke all verden,bare masse tid ) og verken jeg eller unegen tåler å bo i malings lukt, så har litt lyst å tømme hele huset å selge det tomt. Er det bare dumt?

Når eg ser annonsar med tomme hus så tenker eg "huff, dødsbo" eller "desse er nok desperate etter å selge, så det blir nok billeg".

Då vi leitte etter hus, kikka vi på eit par som sto tomme, dei var veldig triste og kjipe, synes eg. Gav ikkje noko kosleg inntrykk av kor fint det kunne bli etc. I tillegg la eg veldig godt merke til skuggane av bilete på veggane, skruhol, merker i golv og på veggar osv.

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.