Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er egentlig vitsen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 20:57   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det som forundrer meg veldig i trådene du viser til, er at det er SVÆRT mange som tigger og ber om å få vite sladderen via prikk, hinting hit eller dit osv. Mange av de samme menneskene sier at de aldri leser Se&Hør pga. at det er et sladreblad som sprer usannheter og rykter....

ja, ja sier jeg.

For et utsagn.
Har du fotografisk hukommelse, lager du statistikker over innlegg eller bare gjetter du?

Gammel 14-03-07, 21:04   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns tiggetråder er patetiske og rødprikkene kan komme til å hagle herfra.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:29   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Jeg var faktisk ganske overrasket over at det ikke ramlet inn noen røde prikker da jeg tilsto at jeg var nysgjerrig.

Gammel 14-03-07, 22:53   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Rødprikker har vist seg å være virkningsfullt på flere områder, så hvorfor ikke?

Gammel 14-03-07, 23:41   #5
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sitat:

Er det bra for forumkulturen å ta denne nysgjerrigheten i send-meg-bilde-av-Rune-Rudberg-og-fortell-i-en-prikk-hvem-Aulie-outet-tråder? Jeg mener bestemt at det er det ikke.

Det er ikke så ofte slike tråder oppstår, er det?
Jeg tror ikke de vil ødelegge noe forumkultur.
Vi er vel alle ulike her inne, mange er nysgjerrige, andre greier godt å stå over slike freshe nyheter.
Noen tar slike tråder med humor, noen engasjerer seg skikkelig i slike sensasjoner, andre tigger prikker, og noen irriterer seg.

De gjør ikke meg noe egentlig.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:34   #6
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Det er ikke så ofte slike tråder oppstår, er det?

Vel, jeg synes det har vært noen den siste tiden, Konradi-bildene og Rune Rudberg ,Ketil Kefte(?) og nå Aurli. La meg si det slik, jeg synes det er nok i massevis!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:38   #7
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Vel, jeg synes det har vært noen den siste tiden, Konradi-bildene og Rune Rudberg ,Ketil Kefte(?) og nå Aurli. La meg si det slik, jeg synes det er nok i massevis!

Jeg er enig med Heiko. :bidrar:

Gammel 15-03-07, 22:31   #8
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg tror jeg har sett tre av disse, en må ha gått meg hus forbi.
Min mening er at fire tråder siden forumets opprinnelse, er ikke akkurat fryktelig mange.

At det har vært fire slike på rappen, skyldes vel kjendisenes nye sjokkerende måte å promotere seg selv på.

Jeg tror ikke vi kommer til å bli oversvømmet av slike tråder. Det er forholdsvis sjeldent at slike pr-stunt oppstår. Jeg tenker ikke da på Aulie-saken, da jeg ikke er sikker på om jeg tør kalle den episoden et pr-stunt, eller en desperat og fortvilet handling.

Sist redigert av Myggstukket : 15-03-07 kl 23:16.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:06   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir ufrivillig en del av det synes jeg. Siden jeg får en eller annen mail og vips, setter superior maten i halsen ( Ja, jeg spsier ved pcen )

Men ja, jeg er nysgjerrig, men klarer fint å styre meg fra å diskutere slike saker.

For å være helt ærlig har jeg den dag i dag ikke skjønt hva Monica Lewinsky-saken egentlig er. Alt jeg hører er Monica og en sigar. Ikke vil jeg legge de to tingene sammen heller, selv om det kanskje ikke var det som skjedde. Så lite opplyst er jeg om saker og ting

Gammel 14-03-07, 21:47   #10
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

For et utsagn.
Har du fotografisk hukommelse, lager du statistikker over innlegg eller bare gjetter du?

Det er jo ofte de samme menneske som deltar i laaaaaaange tråder,kanskje ikke så vanskelig å legge to og to sammen.

Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 22:08   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes faktisk det er ganske merkbart at det er andre brukere som dukker fram i sladdertiggetråder enn i en del andre lange tråder. Det er en av grunnene til at jeg ikke liker sladdertiggetrådene; hvis folk ikke har noe annet å si enn at de gjerne vil se bilde av Rune Rudberg og dildoen hans, da kunne de vel like gjerne holdt kjeft? Eller?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:03   #12
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er en av grunnene til at jeg ikke liker sladdertiggetrådene; hvis folk ikke har noe annet å si enn at de gjerne vil se bilde av Rune Rudberg og dildoen hans, da kunne de vel like gjerne holdt kjeft? Eller?

Jeg er rimelig nysgjerrig av meg men jeg skal love deg at Rune og dildoen hans har jeg null interesse for

Når det gjelder den andre saken som det refereres til så hørt jeg på radioen idag at advokatene til de som ble uthengt mente det var ulovlig å spre denne informasjonen. Det er jo litt som flere sier her, at man burde holde seg for god til å spre sladder. Meneh... det er da ikke noe som er spredd via skitne kanaler dette? Damen sa åpenlyst på radio at hun var forsøkt voldtatt av X og Y. At det da skal være ulovlig å si at "jeg hørte en dame si på radio at hun var forsøkt voldtatt av X og Y" klarer jeg bare ikke helt å forstå?
Og at noen som ikke hørte på dette radioprogrammet spør hvem som ble navngitt er kanskje veldig nysgjerrig, ja. Men snuskete og ødeleggende for forumet her mener jeg ikke det er, så lenge dette er noe som ble sagt på riksdekkende radio. Dette er jo også et forum hvor aktuelle saker blir tatt opp, sant? Og dette er en aktuell og veldig åpen sak.
Spredning av konradi- og rune-bilder blir litt annerledes, nettopp fordi det ikke er hentet fra riksdekkende media, men spres på "snuskete" vis.

En tanke som slo meg er at blir jo litt som å si at ... i Monica Lewinsky-saken kunne man aldri sagt noe om at "Monica mener å ha hatt seg med..." fordi vedkommende nektet for det selv?
"På tv på fredag sa monica lewinsky til 5millioner tv-seere hvem som lekte seg med sigaren, men det kan vi ikke snakke om fordi han nekter for det selv".

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 22:17   #13
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

For et utsagn.

Har ikke fotografisk hukommelse - men ja VELDIG god husk!
Lager ikke statistikker
Gjetter ikke

Husker bare godt....

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.