|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Forventninger til politiske ledereJeg kan ikke se sammenhengen mellom forskjellige situasjoner hvor man trenger forskjellige lederegenskaper. Stoltenberg har gjort en fantastisk jobb i denne situasjonen, man kan trekke konklusjonen at han gjør en god jobb i akkurat denne situasjonen. Man vet ikke hvordan han hadde reagert på Utøya, for det er en helt annen situasjon.
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Forventninger til politiske ledere
Helt enig, og veldig enig i det siste du skriver!
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg også lest, han ville ikke ha fokus på sin historie, han ville vente med detaljene.
Her skulle jeg svare det Darth skriver. Kapteinen hadde akkurat sett kona si bli drept og han har med seg datteren sin som har sett det samme. Mulig hans mening ble lagt størst vekt da de dro fra øya. Jeg vil si at det er naturlig at han ville langt vekk med datteren.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Det Esme sa.
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Men faktum er at dette har kommet opp som tema. Og da kan man bli sur og oppgitt og kalle meningsmotparten uempatisk. Eller så kan man velge en mer saklig linje og forklare hvorfor man mener at dette ikke har noe å si for fremtidige lederverv. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|