|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er egentlig vitsen
Ja, det er jammen godt man både kan snakke om økologisk mat, våtservietter, kvinnekamp og kjendissladder. Man er tross alt et mangefasettert menneske.
|
|
|
#2 |
|
"De"
|
Sv: Hva er egentlig vitsen
Ja, ikke sant?
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er egentlig vitsenJeg synes nå dette er blir et konstruert problem hvis man tenker på forumkulturen, og mengden og betydningen av det overdrives. Hvor mange slike tråder er det samtidig? Conradi, Rudberg og Aulie har kanskje avløst hverandre og muligens overlappet litt, men jeg vet faktisk ikke om flere enn disse og det kan umulig sies at det preger forumkulturen nevnverdig. Det er utallige andre tråder man kan konsentrere seg. Dessuten, som nevnt her, Aulie-saken har en del sider som kan diskuteres utover at det er kjendissladder. Jeg synes heller ikke det er unaturlig at det er litt sladder og kjendisspekulasjon på et sted med mange mennesker, nysgjerrighet og sensasjonshunger har vært en del av menneskene i tusenvis av år. Hadde det vært veldig mye av det, hadde jeg skjønt bekymringen/irritasjonen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|