|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Modding av skrivefeil
Jeg prøver å lese det du skriver og å svare på det. Du må gjerne fortelle meg hva det er du mener jeg leser feil i innlegget ditt. Hvilke "helt andre meninger" er det du mener jeg legger inn?
Men i all verden, det er jo det jeg også sier. Det er ingen som skal sitte og rette opp det andre har skrevet. Og det er ingen som har tenkt å være ufine mot dem som ikke er gode i rettskrivning. Så jeg skjønner fremdeles ikke hva (eller hvem) du argumenterer mot.
|
|
|
#2 |
|
Wannabe
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
OK, nå er det mulig jeg er tjukk i hue (<- merk: hodet er feil skrevet!
Og for min del er det problematisk. Jeg har dog ingen problemer med at folk gjør meg oppmerksom på at jeg skriver feil (og det har faktisk skjedd flere ganger - riktignok på NM), men jeg ville ikke likt det hvis folk gikk inn i innleggene mine. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Ja, men nå har det jo kommet et par hundre innlegg etter hovedinnlegget.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Nå gjør jeg noe skummelt og svarer på side 10 når det er mange sider igjen, men: Jeg leste vel også Jessica dithen at hun kom med dyslektikerargumentet som er svar på det spørsmålet som stod i hovedinnlegget: Om det var greit å rette i andres innlegg. Og at hun mente at det var det ikke, siden det ville føles meget ubehagelig for folk med dysleksi. (Og for flere, også, for den del, som Teofelia eller LilleTaylor eller meg selv).
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det forbauser meg egentlig litt at Jessica, som har deltatt gjennom hele tråden, ikke har fått med seg innleggene fra moderatorene (spesielt Madam Mim som hadde hovedinnlegget) hvor de forklarer nærmere hva som faktisk vil bli gjort og ikke, i praksis, men fortsetter å argumentere mot hovedinnlegget som om hun ikke har sett de andre.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Les mitt siste innlegg. Kanskje jeg her lesevansker |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, takk, det ble postet mens jeg skrev mitt innlegg. Jeg hadde også samme inntrykket som Tinetoff gir uttrykk for i innlegget før ditt.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Jeg kan en del om temaet.....dysleksi, altså. Jeg har prøvd å si noe om det.... |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|