Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jammen har vi det godt her i landet ja

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 11:04   #61
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jammen har vi det godt her i landet ja

Min er altså blå og turkis og brun og jeg er så frisk at jeg tror den holder seg i noen år . Men så er jeg ikke veldig oppdatert heller da . Jeg er imidlertid enig i at de med edderkoppnett kanskje blir litt utdatert raskt. Jeg har jo fremdeles brukt min Helly Hansen kjøpt i 1993 jevnlig. Den har altså holdt i 14 år så ja .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:12   #62
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Bergansjakkene er jo laget for ekstreme forhold og har mange detaljer.
Det finnes lignende jakker som fungerer like bra for oss dødelige. Feks Helly Hansen (som jeg er veldig fan av).

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Min er altså blå og turkis og brun og jeg er så frisk at jeg tror den holder seg i noen år . Men så er jeg ikke veldig oppdatert heller da . Jeg er imidlertid enig i at de med edderkoppnett kanskje blir litt utdatert raskt. Jeg har jo fremdeles brukt min Helly Hansen kjøpt i 1993 jevnlig. Den har altså holdt i 14 år så ja .

Hva slags Helly Hansen jakker er det dere har da? Jeg liker godt snittet og fargene til HH, men de er jo ikke vanntette. :argh: Jeg har hatt to regn/allværsjakker de siste 10 årene, og den billigste var faktisk mest vanntett. Kanskje de ikke er så galne som jeg trodde i utgangspunktet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:30   #63
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hva slags Helly Hansen jakker er det dere har da? Jeg liker godt snittet og fargene til HH, men de er jo ikke vanntette. :argh: Jeg har hatt to regn/allværsjakker de siste 10 årene, og den billigste var faktisk mest vanntett. Kanskje de ikke er så galne som jeg trodde i utgangspunktet.

Nei, jeg hadde en sånn HH regnjakke fra 1993 som ikke var ordentlig vanntett. Jeg har ikke brukt den så mye de siste årene da, men innimellom. Nå skal jeg heller kjøpe meg et godt gammeldags regnsett i sånt materiale som barna har tror jeg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:08   #64
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alle mine har vært det. Har fire stykker.
Det må være Hellytech.

De krever jo litt vedlikehold da. Litt impregnering i ny og ne.
Min siste har i tillegg thinsulate membran, så den er ganske varm.

Det er også forskjellig nivåer på vanntetthet. Min jakke er xp og den holder godt. http://www.hellyhansen.com/S07/index...&contentid=435

Også har jeg lyst på denne..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 17:30   #65
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags Helly Hansen jakker er det dere har da? Jeg liker godt snittet og fargene til HH, men de er jo ikke vanntette. :argh:

Jeg kan love deg at du ikke ville ha likt snittet på min HH regnjakke fra 1989. Det var den eneste jakka jeg fikk på meg som höygravid - og det var str S.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 19:31   #66
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg er en av de som går rundt i Bergens gater med Bergans jakke og det er jeg jammen glad for i dette fine været vi har her.....

Min kostet 2800,- tror jeg. Fikk den til jul av mannen

Kommer til å ha den i flere år både til hverdags og på fjellet!

Gammel 16-03-07, 22:59   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også Bergans, men min var på tilbud
Nedsatt fra 2400 til 1200. Og da er det greit. Men jeg har ikke økonomi eller samvittighet til å kjøpe en jakke til 3500 kr nei..

Men jeg liker Bergans. Nå har jeg ei skibukse som ikke puster, og det er ganske pyton å gå med når man går ofte på ski. Så jeg har lyst på ei Bergansbukse også. Vi får se til neste år.

Jeg er ganske sikker på at jeg vil ha min Bergansjakke i flere år enn jeg har med en god del andre klær.. for de blir jeg lei av, og de går liksom litt av moten. Så da legger jeg ikke så mye penger i det heller.

Det er forresten mye råere for meg at noen bruker 5000 kr på ei veske, enn 3500 på en jakke

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:20   #68
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Dyreste jakka jeg noen gang har kjøpt er vel 1200 kroner for en adidas jakke, mannen har som regel kjøpt seg jakker til 5-600 kroner på salg, men før jul så kjøpte han seg ei skinnjakke med for til 6000 kroner, ei som jobber på sentret der han jobber har sydd den. holdt på å få bakoversveis over at han brukte mye penger på noe til seg selv, men det var han vel undt.

Gammel 17-03-07, 03:51   #69
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet om et sted de skal selge Bergansjakken på salg til kr.999,- :hemmelig:

Gammel 17-03-07, 12:22   #70
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Vet om et sted de skal selge Bergansjakken på salg til kr.999,- :hemmelig:

Gammel 17-03-07, 12:46   #71
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så nå at det bare gjelder hvit/orange for damer, men blå/brun for herrer. Jeg hadde egentlig lyst på den blå/brune. Lurer på om de har xs i herrestr.?

Skulle gjerne hatt med meg en sånn jakke til Trysil i påsken.

Gammel 17-03-07, 12:46   #72
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en kjip grønn en, kjøpt på salg til 1500 kr. Ønsker meg derimot en ny svart, den koster 3500,- Regner med at jeg da har jakke i årevis, og at den er verd pengene. I tillegg har jeg det godt, og har litt å rutte med. Og så er fra landet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 12:47   #73
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så nå at det bare gjelder hvit/orange for damer, men blå/brun for herrer. Jeg hadde egentlig lyst på den blå/brune. Lurer på om de har xs i herrestr.?

Hvor?

Gammel 17-03-07, 12:56   #74
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hvor?

Ja, hvor?

Gammel 18-03-07, 01:17   #75
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ja, hvor?

Hvis jeg reklamerer for det her inne så blir det vel utsolgt før jeg kommer meg dit?

OK, da.. Sportshuset/Grensen i Oslo! Sto i Aftenposten på Fredag. Men det sto at salget startet torsdag. Det sto ikke dato så jeg lurer litt på om det var torsdagen som var eller om det er nå til torsdag. Hvis det var torsdagen som var, kom jo annonsen ut en dag for sent!?

Gammel 18-03-07, 01:19   #76
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Hvis jeg reklamerer for det her inne så blir det vel utsolgt før jeg kommer meg dit?

OK, da.. Sportshuset/Grensen i Oslo! Sto i Aftenposten på Fredag. Men det sto at salget startet torsdag. Det sto ikke dato så jeg lurer litt på om det var torsdagen som var eller om det er nå til torsdag. Hvis det var torsdagen som var, kom jo annonsen ut en dag for sent!?

Ja, det hjelper jo en stakkars bergenser. Det er her vi trenger Bergans på salg!

Gammel 18-03-07, 01:21   #77
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Ja, det hjelper jo en stakkars bergenser. Det er her vi trenger Bergans på salg!

Dere kan jo søke om asyl til Oslo?

Gammel 18-03-07, 01:22   #78
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Dere kan jo søke om asyl til Oslo?

Eller i Spania? Eller England?

Gammel 18-03-07, 01:32   #79
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Eller i Spania? Eller England?

Ja i Liverpool!
Mannen her i huset er Liverpool-fan, den eneste i vennegjengen. Han sperret opp øynene nå da han tittet over skulderen min og fikk sett avataren din! Skulle hilse å si at den sto det respekt av!

Gammel 18-03-07, 01:35   #80
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Ja i Liverpool!
Mannen her i huset er Liverpool-fan, den eneste i vennegjengen. Han sperret opp øynene nå da han tittet over skulderen min og fikk sett avataren din! Skulle hilse å si at den sto det respekt av!

Jeg vet.

Hils din fornuftige intelligente mann.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.