|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!Du kan bruke de i overimorgen også. Til og med dagen etter.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!Du serverer pannekaker til middag, vafler til dessert, melk til alle måltider, lager fruktdrikker med melk (slags smoothie), det du har til overs gir du til alle nabokattene i morgen tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!Uåpnet melkekartonger står nå litt over datoen da - dessuten merker du om melka er sur eller ikke! |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!Kakao, det tar minst en liter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!
Der har jeg en helt annen erfaring, gitt. Her har melken blitt gallesur og klumpete før best før-datoen flere enn én gang.
![]() |
#10 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!Du kan lage vaffelrøre og fryse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Jeg har tidligere hatt et kjøleskap som hadde så ujevn temperatur at melk kunne bli dårlig før datoen. Dvs. temperaturen i døra var for høy. Kanskje verdt å sjekke? |
![]() |
![]() |
#12 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!Du kan drikke det opp. *hjelpsom* |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!Jeg gir et annerkjennende nikk i retning "vaffelrøre". Hvorfor ikke invitere naboene? Eller noen forumbrukere?
![]() |
#17 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!Vi får ta en virtuell vaffelutveksling :jafs: Jeg sparer nemlig CO2 kvoten min til påsken.
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 18-03-07 kl 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!På denne tiden av året så holder melka litt over utløpsdato.
![]() |
![]() |
#20 |
En som trener
|
Åh, rislapper hørtes godt ut. Kan du fortelle hvordan du lager det fra grøt? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|