Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 23:28   #22
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg har tre liter melk som går ut på dato imorgen!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

På denne tiden av året så holder melka litt over utløpsdato.

Jeg ville laget vafler i dag, og så pannekaker i morgen. Grøt er også godt. Lag mye slik at det blir rester, og så har du til rislapper dagen etterpå (hjemme hos oss var nemlig rislapper middag ...... jeg har nå skjønt at alle andre regner dette som dessert).

Åh, rislapper hørtes godt ut. Kan du fortelle hvordan du lager det fra grøt? Har bare laget det med tilovers ris fra middag, og hatt oppi pannekakerøre.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.