|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Cubus-barn"Jeg ser ikke bort fra at mesteparten av de som har svart at de ikke tror at problemet eksiterer i særlig stor grad, (undertegnede inkludert) sier det fordi våre unger har tilstrekkelig med merkeklær til at vi ikke ser problemet. Som sagt, mine går mest i rimelige klær, men de har både Bergans og Converse og skiller seg derfor ikke ut på noen måte. Tror jeg. Jeg er generelt dårlig på legge merke til hvilke merker folk går med, men jeg legger merke til barn og voksne som bare går i Sparkjøp-klær, det må jeg innrømme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: "Cubus-barn"
Hvordan SER du sånt? Jeg mener at jeg har relativt god oversikt over de "vanligste" merkene, både for småbarn, ungdommer og voksne, men neigu om jeg hadde spottet at folk går i Sparkjøpklær.
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Sv: "Cubus-barn"Jeg hadde ALDRI klart å se at noe er sparkjøp-klær. Jeg ser kun ting hvor merkenavnet synes tydelig, f.eks. Ilse Jacobsen.
|
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Tenkte du på deg jeg skrev om å blåse av kommentarer? Man kan jo jobbe med de som står en nærmest, men samtidig er det jo en virkelig verden der ute. Den forsøker jeg faktisk å stålsette barna for å takle. Man ønsker en annen virkelighet, men den finnes ikke 100 % der ute enda. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|