|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Cupcakes, feminismens død?
Jeg er for treig i pappen og for lite velartikulert til å henge med i denne tråden. Nå hadde jeg akkurat dedusert meg til denne delen av debatten. Er det muffinsbakedamene som ender opp fortvilet, fraskilt og fattige fordi de har meldt seg ut av karrierelivet i noen år?
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Antakelig ikke, men om det blir sånn at mange melder seg ut av karrierelivet så får det jo konsekvenser. Mitt valg om å være i arbeidslivet er tuftet på at jeg 1. vil være i stand til å forsørge meg selv og barna mine, 2. vil bidra til velferdssamfunnet fordi jeg syns det er så riktig at vi har velferdssamfunn, 3. vil gjøre det jeg kan for å sikre pensjonisttiden min. At jeg liker å jobbe er i grunnen litt underordnet, siden jeg liker godt å ha fri og drive med hobbyting også.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Det gjenstår å se hvor mange av muffinsbakedamene om blir skilt, men statistisk sett vil nok noen av dem også bli skilt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|