|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: JulaftenproblemDet er opp til den som skal ha julaften å bestemme hvem som skal komme. Men å nekte sin egen søster...det blir for mange om at dersom hvis, aner ikke noe om familieforhold her. Jeg nekter mamma å komme hver julaften, men det er 34 års historie bak det... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Julaftenproblem
Hva med å feire jul med å finne noen nick som er litt mer unike?
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Nei, det var ikke så lett å forstå når alternativ 3 er følgende:
|
|
|
#4 |
|
Nyter et nytt liv
|
Kunne ikke vært mer enig i det.
|
|
|
|
#5 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JulaftenproblemJeg ser ikke helt problemet jeg? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Nå ser jeg også at vi er to med ganske like nick. Som jeg klarer å se så har jeg vært medlem siden august 2007 og hun siden april 2011 så da kan kanskje du gjøre nicket ditt guttemamma :-) litt mer anderledes slik det ikke blir krøll i diskusjonene??? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Så ikke at det var en med nesten samme nick her inne før dere påpekte det, men ok, jeg sletter meg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Du behøver ikke slette deg. Endre nick, og evt. putt gammelt nick som signatur i en overgangsperiode.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|