Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke lys til juletreet har dere?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 22:36   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg har 56 sånne lys på treet. Dvs. 2 sett.

Kirsebær - hvilke lys har du? Merke - hvor kjøpt? *ønsker meg*

Gammel 16-12-11, 22:38   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jepp, sånne har jeg og.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:55   #3
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en eske med disse her.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:59   #4
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har 20 eller 26,husker ikke om det er 16 i den ene esken,av de Fløyel viste. Men,dere som har små lys,får dere festet noen stjerne i toppen,om dere har det? Jeg har lyst på små lys,men ser ikke for meg at jeg får festet toppstjerna uten store lys? Den stjerna jeg har,har jeg hatt siden første julen etter jeg flyttet hjemmefra,og har ikke lyst å bytte den,nemlig.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 23:00   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vanlige hvite, 32 stk. Har veldig lyst på farga lys....

Gammel 16-12-11, 23:39   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og har disse, q16 stk pluss en lyskjede med masse små lys. Det er veldig vakkert sammen.

Gammel 18-12-11, 11:23   #7
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Disse har vi også, hatt de i ørten år. Ønsker meg nye

Gammel 18-12-11, 14:29   #8
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Har 160 minilys. To lenker. En med veldig kort avstand mellom lysene, så i toppen av treet er det litt fullere enn nederste halvdelen Men fint er det. Ikke farga lys her, selv om jeg er oppvokst med det og synes det er kjempefint. Hos andre.. *sær*

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 21:52   #9
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

200 små blanke/hvite mikrolys
Har tidligere hatt "vanlige" store hvite lys, men et av dem brant opp i fjor, så da prøvde vi noe nytt i år.

Gammel 18-12-11, 23:42   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har en ranke med ananaser, en med flamingoer, en med roser og en med Jack Skellington.

Og jeg har sett en ranke med kuer i dag. Det må være en bekjent Tallulah!

Vi har juletrelys som sikkert er 50 eller 60 år gamle, de er farget på "lyset", men har hvitt lys. Det er lysene som Fars foreldre fikk eller kjøpte da de var unge og nygifte rett etter 2. verdenskrig. I år fant vi et sett til på en bruktbutikk, sånn att årets tre kommer til å bli opplyst av 32 gamle juletrelys.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.