|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?32 av den hvite sorten med klype. Det kunne ikke falle meg inn å ha fargede lys. Fargede lys som blinker attpåtil hadde jeg fått neller av.
![]() |
#22 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Vi har en sløyfe med 16 lys og ei med 25 lys - hvite med klype. Har tidligere hatt 2 x 16 lys, men den ene sløyfen tok kvelden sist nyttårsaften.
![]() |
#23 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Da har jeg vært innom han Clas og kjøpt ei eske med 16 lys som likner de vi allerede har. Takk for svar!
![]() |
#24 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Jeg har masse smålys med farger på.
![]() |
#27 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Vi har en rekke med sånne som ser ut som stearinlys og en eller to lysslynger i tillegg. Vi setter på det vi har. Vi har noen røde hjerter som også var på et år.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Vi har hatt to sett minilys, eit farga og eit kvitt, men i år vert det store lys i staden. Dei kvite minilysa avgjekk med døden med eit høgt poff på julafta, og tok med seg den største kokeplata når dei vandra heden. Dei farga minilysa er allereie dandert på påske-jule-henge-ungenes-dill-på-treet som står i hjørna.
![]() |
#29 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?
Disse har vi også, hatt de i ørten år. Ønsker meg nye
![]() |
#31 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Har 160 minilys. To lenker. En med veldig kort avstand mellom lysene, så i toppen av treet er det litt fullere enn nederste halvdelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?200 små blanke/hvite mikrolys
![]() |
#33 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?
Og jeg har sett en ranke med kuer i dag. Det må være en bekjent Tallulah!
![]() |
#35 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Vi har vanlige, hvite juletrelys. Tror vi har relativt nye lys nå siden de gamle ble ødelagt, men i mange år hadde vi en eske med 10 lys fra 1968 og en eske fra 1994. Mulig de fra '68 er i bruk ennå og at det er '94-årgangen som ble kassert for et par år siden.
![]() |
#36 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Vi har to slynger med små lys. En som det er 100 på, den andre er litt mindre. Fargede lys er ikke helt min greie, ikke blinkende heller for den saks skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Vi har 160 minilys. Funker fint.
![]() |
#38 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Jeg greier ikke å henge meg på den smålys-bølgen og har vanlige hvite lys som ser ut som stearinlys. Jeg liker det aller best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?Jeg har to kjempelange grønne ledninger med smålys på. Også har jeg roser, rosa orkideer, hvite orkideer og bittesmå kinesiske lykter. I år skal vi ikke ha juletre, fordi vi skal til Gran Canaria.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|