Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke lys til juletreet har dere?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 21:29   #1
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg har ei gammel eske fra tidlig 90-tall :knirk: og hver lille julaften tenker jeg at "det ser litt snaut ut". Her snakker vi hvite lys og grønne ledninger og det ene lyset er beregna på stjerna i toppen. Så egentlig kunne jeg tenke meg samme greia på nytt, bare flere lys. Mange flere.


Noen lysende anbefalinger til et åpent sinn?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:33   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg har bittesmå lys, og jeg tror jeg har 350 lyspunkter. Det er et herk å sette på, men utrolig vakkert når det er gjort.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:36   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg har 56 sånne lys på treet. Dvs. 2 sett.


Kirsebær - hvilke lys har du? Merke - hvor kjøpt? *ønsker meg*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:37   #4
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Fløyel: Det er sånne jeg har. Ett sett, altså. Kanskje de finnes overalt?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:37   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg har nok samme variant som deg (kjøpt i 1996) og har ingen planer om å bytte de ut. Men min lenke har nok lys, det blir ikke snaut. Akkurat passe i grunnen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:38   #6
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Våre er innebygget i treet. Masse små.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:38   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har 56 sånne lys på treet. Dvs. 2 sett.


Kirsebær - hvilke lys har du? Merke - hvor kjøpt? *ønsker meg*

Jepp, sånne har jeg og.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:38   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg kjøpte dem på plantasjen for 3 år siden. Jeg skulle hatt flere, faktisk, men har ikke sett om de har dem nå også. Jeg finner dem nemlig ikke på hjemmesiden.

Også har jeg ikke noe bilde av herligheten, tror jeg. La meg se. Kanskje jeg har et bilde fra da det var 200 lyspunkt. Jeg måtte kjøpe til flere året etter.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:39   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Fløyel: Det er sånne jeg har. Ett sett, altså. Kanskje de finnes overalt?

Mine er av merket Phillips, mener jeg har kjøpt disse på en lampebutikk.
Jeg syntes jeg ser sånne overralt jeg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:41   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg kjøpte lys på Nille for et par dager siden. De hadde både vanlige store, noen som het mini, og de jeg kjøpte som het micro. Mine har 7 ulike "blinkeprogram", utrolig irriterende/fascinerende/grusomt (pick your choice).

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:55   #11
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Vi har en eske med disse her.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:59   #12
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.458
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg har 20 eller 26,husker ikke om det er 16 i den ene esken,av de Fløyel viste. Men,dere som har små lys,får dere festet noen stjerne i toppen,om dere har det? Jeg har lyst på små lys,men ser ikke for meg at jeg får festet toppstjerna uten store lys? Den stjerna jeg har,har jeg hatt siden første julen etter jeg flyttet hjemmefra,og har ikke lyst å bytte den,nemlig.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:00   #13
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Vanlige hvite, 32 stk. Har veldig lyst på farga lys....

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:12   #14
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Jeg har farga lys. De er små og blinker og gud vet hva. jeg vil ha hvite, men er nedstemt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:21   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Vi har 116 fargede lys...

Vi har et sånt "standard sett" med 16 lys med klype og grønn ledning,, gule, grønne og røde pærer. Selvsagt en gul i toppen.
Også har vi 100 små, som ikke har noen klype, bare ei lysslynge. Det er første gangen vi bruker dem da, vi kjøpte dem i januar året etter første gang vi pyntet juletre, og det er nok sikkert 5 år siden. Disse har gul, grønn, rød, blå og rosa pærer i alle fall fra det jeg ser herfra.

Ja, mange synes nok dette høres fælt ut, men jeg synes det er kjempefint! Jeg er oppvokst med fargede lys (dog da bare de 16) så da min bror kom over fargede på obs for sikkert ti år siden, kjøpte han en pakke til meg og en til seg. Mannen er også vant til farger fra sin barndom, så da vi fant de 100 små kjøpte vi dem også. Og jeg har sikkert 5 pakker med ekstrapærer til hver av dem, sånn siden det ikke er hvert år vi finner fargede lys i butikkene...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:22   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Men våre blinker ikke altså, DET ville blitt for mye for meg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:25   #17
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Me har nokre kjempefine lys. Det er tre og tre som står saman. Dei er ulike høgder på lysa og er laga til slik at det ser ut som sterinlys. Ulempen er at me ikkje får lys i toppen, sidan det ikkje finnes ei stjerne som er vid nok til å dekka tre lys.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:28   #18
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Vi har vanlige hvite lys med grønn ledning. Husker ikke hvor mange lys det er på. Skal sette opp treet på søndag.

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:30   #19
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi har 116 fargede lys...

Vi har et sånt "standard sett" med 16 lys med klype og grønn ledning,, gule, grønne og røde pærer. Selvsagt en gul i toppen.
Også har vi 100 små, som ikke har noen klype, bare ei lysslynge. Det er første gangen vi bruker dem da, vi kjøpte dem i januar året etter første gang vi pyntet juletre, og det er nok sikkert 5 år siden. Disse har gul, grønn, rød, blå og rosa pærer i alle fall fra det jeg ser herfra.

Ja, mange synes nok dette høres fælt ut, men jeg synes det er kjempefint! Jeg er oppvokst med fargede lys (dog da bare de 16) så da min bror kom over fargede på obs for sikkert ti år siden, kjøpte han en pakke til meg og en til seg. Mannen er også vant til farger fra sin barndom, så da vi fant de 100 små kjøpte vi dem også. Og jeg har sikkert 5 pakker med ekstrapærer til hver av dem, sånn siden det ikke er hvert år vi finner fargede lys i butikkene...

Åååååå.... Skal ha fargede lys snart.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:39   #20
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke lys til juletreet har dere?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har 56 sånne lys på treet. Dvs. 2 sett.


Kirsebær - hvilke lys har du? Merke - hvor kjøpt? *ønsker meg*

Jeg og har disse, q16 stk pluss en lyskjede med masse små lys. Det er veldig vakkert sammen.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no