|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!Vi var også heldige med juletreet i år, men ute er det nå. Jeg fikk sånn vårfornemmelse før idag, har skiftet pustetrekk i sofaen, mye lys på bordet og i det hele tatt. Men det har jo omtrent ikke vært dagslys idag |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!
Ja, jeg har fått padde til jul......., det første jeg rettet var pusteteknikk, dette ble visst til pustetrekk....., men jeg er veldig fornøyd med putetrekkene mine.....jøje, dette kan bli en artig vinter om jeg ikke får skrudd av den ordlistesaken... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!Jeg har tenkt å vente til 13. dag jul, eller aller helst blir det vel lørdagen.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Christmas is gone!
Ein kan vel i grunn konkludera med at iPad sitt inntog på FP har gitt ein del artige vrier på enkelte diskusjoner.
|
|
|
#6 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Christmas is gone!Her røyk julepynt og tre ut i dag, ble veldig tomt her nå
|
![]() |
| Trådverktøy | |