Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Christmas is gone!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 17:54   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Christmas is gone!

Vi var også heldige med juletreet i år, men ute er det nå. Jeg fikk sånn vårfornemmelse før idag, har skiftet pustetrekk i sofaen, mye lys på bordet og i det hele tatt. Men det har jo omtrent ikke vært dagslys idag , vente litt til på våren, kanskje....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:07   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

, har skiftet pustetrekk i sofaen, mye lys på bordet og i det hele tatt. ....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:10   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, jeg har fått padde til jul......., det første jeg rettet var pusteteknikk, dette ble visst til pustetrekk....., men jeg er veldig fornøyd med putetrekkene mine.....jøje, dette kan bli en artig vinter om jeg ikke får skrudd av den ordlistesaken...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:09   #4
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg har tenkt å vente til 13. dag jul, eller aller helst blir det vel lørdagen.

Vi er lite hjemme i jula, og jeg synes det er koselig å ha litt jul hjemme.

Jeg er av dem som tviholder på å ikke starte jula før lillejulaften (noen ganger litt før pga at vi reiser bort).

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:27   #5
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Vi var også heldige med juletreet i år, men ute er det nå. Jeg fikk sånn vårfornemmelse før idag, har skiftet pustetrekk i sofaen, mye lys på bordet og i det hele tatt. Men det har jo omtrent ikke vært dagslys idag , vente litt til på våren, kanskje....

Ein kan vel i grunn konkludera med at iPad sitt inntog på FP har gitt ein del artige vrier på enkelte diskusjoner.

Gammel 01-01-12, 18:50   #6
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Her røyk julepynt og tre ut i dag, ble veldig tomt her nå

Må nok ut å bruke gavekortet jeg fikk på den lokale interiørbutikken...

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.