|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?Det blir nok ikke store forandringer. Men jeg har tenkt til å kjøpe mer kvalitetsklær enn jeg har gjort tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
maler
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?Jeg liker enkle plagg, enten det er kjoler med tights eller det er bukser og gensere. Og jeg er mye i koseplagg og treningstøy, jeg har egentlig ingen ambisjoner om å endre akkurat det. Men neste år blir det nok ammetøy som preger kolleksjonen.
![]() |
#45 |
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?I klær som passer saman.
![]() |
#46 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?Fortsetter nok med den stilen jeg har hatt de siste årene
![]() |
#47 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?De har byttet ut noe med varmen på jobben så nå er det normal temperatur der så jeg har kastet ulljakkene og kan gå med bluser/skjorter på jobben uten å ha tjukke cardigans utenpå.
![]() |
#48 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?Jeg vil bruke mer penger på klær til meg selv i 2012. Mindre på barna og mer til meg selv. Og investere i noen dyre og klassiske basisplagg. Fokusere på lekkert tilbehør også, sko, skjerf, smykker og vesker. Jeg kjøper ikke klær fra Chill/Odd Molly, kommer ikke til å begynne med det nå heller. Liker renere design og en klassisk stil, trenger litt mer eleganse i garderoben. Absolutt ja til enda høyere hæler! Sist redigert av Drømmedama : 03-01-12 kl 06:17. Årsak: teit skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?Jeg fikk nylig en kommentar om at jeg er litt femtitalls i bekledningen, og følte ikke umiddelbart at det var et komplement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?I 2012 har jeg et mål om å iføre meg treningsklær langt oftere enn i 2011. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?Eg har som mål å kjøpe meir klær i skikkelige material, som kan vare rett og slett. Ellers ser eg i tråden her at eg IKKJE treng vere bekymra for å elske OM sin vårkolleksjon.
![]() |
![]() |
#52 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?
Det er nok vesentlig mer enn det jeg har lagt ut
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|