|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan vil du kle deg i 2012?Det har vært noen år nå med mye tunikaer, lag på lag og blonder og jeg er spent på hvor trenden går nå. Hva er du stemt for? Vis gjerne bilder. Jeg er litt der nå
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Akkurat nå: litt sånn kamuflerende. Alt strammer etter en feil jul og utskeiing over tid. Nå må jeg stramme inn!
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Det blir nok "same procedure as the last 15 years" med fargerike kjoler og skjørt, gitt.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Det blir hva som måtte være av tøy i skapet fra før, har ikke penger til å handle klær på en stund.
![]() |
#5 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Er det bare jeg som har en følelse av at det er et tydelig trendskifte nå?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012
Jepp!
![]() |
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Blondene har fått henge for meg. Og store skjerf har jeg brukt i mange år. Innemellom er det jeg liker moderne.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012
Sånn er det.
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Jeg handlet litt klær før jul, så nå blir det ikke noe handling på en stund tenker jeg. På jobb går det i joggebukse og enkle gensere siden jeg jobber i bhg. Så det er veldig begrenset hva jeg egentlig trenger.
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Man blir vel påvirket av moten uansett kanskje. Men jeg tror ikke det blir noen sånn veldige endringer på meg heller. Jeg er nok fortsatt der at jeg elsker høst og vinter ift klær, og så sliter jeg mer og mer når det blir vår og sommer
![]() |
#12 |
Sperret
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Vil nok gå helt likt kledd som i 2011 regner jeg med...men man handler jo støtt og stadig inn noe nytt da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012Etter at jeg endelig klarte å bli kvitt de ekstra, unødige kiloene som hadde sneket seg på de siste årene, har jeg blitt mer glad i å gå i kjole og generelt mer ettersittende klær |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?Om noe kommer jeg sikkert til å bli enda mer fargerik. Vi skal en liten tur til Tyskland i vinter, og da håper jeg å kikke på klær fra Blutsschwester og Skunkfunk - i denne stilen:
![]() |
![]() |
#16 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?Følger med her.. jeg kan jo ingenting om mote... Jeg kler meg gjerne i tunikaer fordi de skjuler litt av hvert..
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?
www.monicasdrommehage.no hadde den iallefall.
![]() |
|
|