Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 23:15   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Åkai, enda ei som er forvirra ang. storleik melder seg: kva kjøper eg til poden som har 104 i TTH-dressen sin no? Er det galskap å gå for 110 neste sesong når han fyller seks på slutten av sesongen neste år? Han er jo litt liten og ganske tynn, ca 105 cm og smal i kroppen.

Gammel 04-01-12, 23:21   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Åkai, enda ei som er forvirra ang. storleik melder seg: kva kjøper eg til poden som har 104 i TTH-dressen sin no? Er det galskap å gå for 110 neste sesong når han fyller seks på slutten av sesongen neste år? Han er jo litt liten og ganske tynn, ca 105 cm og smal i kroppen.

Poden på 106 cm og 15 kg har 110 nå. Har kjøpt 116 til neste vinter, men kan virke som den bllir for stor så da håper jeg 110 holder til etter jul hvertfall så kan vi ta i bruk 116. Men nå vokser nok min en del raskere enn din , så jeg vil tro 110 holder. Han har litt å gå på i 110nå hvertfall.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 10:43   #3
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Poden på 106 cm og 15 kg har 110 nå. Har kjøpt 116 til neste vinter, men kan virke som den bllir for stor så da håper jeg 110 holder til etter jul hvertfall så kan vi ta i bruk 116. Men nå vokser nok min en del raskere enn din , så jeg vil tro 110 holder. Han har litt å gå på i 110nå hvertfall.

Enig med deg - 110 vil nok holde. Snuppa er 117 cm.og veier 22 og vi satser på at TTH 110 cm. dressen holder de siste vinterukene før skallklærne tas i bruk.

Mamari er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.