Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 22:59   #781
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Mine barn bruker samme str i ticket som i andre klær. Ticket er store og vide og lange i overkroppen, men med høy gorillafaktor som hos oss må de fortsatt ha størrelsen sin. De er nemlig ikke lange i beina.

Et festlig shoppingøyeblikk med storebror var da han skulle få seg ticket skibukse, han var 8 år og jeg spurte om de hadde str 140 inne. Nei, ticket var så store i størrelsen at han kunne umulig trenge mer enn str 128. Vel. Buksa gikk fint på den, men det hadde nok blitt litt kaldt fra omtrent midt på leggen og ned.

Gammel 04-01-12, 23:06   #782
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis jeg skulle kommet over en ticket dress på salg nå til neste vinter, hvilken str ville dere da gått for? Gutten er 3 år og 3 mnd nå, rundt 95 cm lang, lang i overkroppen. Han har 98 i lego tec i år, sitter fint på ham. Vil han drukne i 104 i tth neste vinter tror dere? Han vokser nokså sakte, spiser så lite at det ikke er rart.

Har uansett ikke sett TTH i 104 noe sted, da.

Gammel 04-01-12, 23:07   #783
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde kjøpt 104, som er den str jeg også leter etter. Plutten som er omtrent like stor som din bruker 98 nå, den er romslig til han, men ikke slik at jeg tror den varer neste sesong også.

Gammel 04-01-12, 23:18   #784
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde kjøpt 104, som er den str jeg også leter etter. Plutten som er omtrent like stor som din bruker 98 nå, den er romslig til han, men ikke slik at jeg tror den varer neste sesong også.

Har ikke sett noen steder på nettet. Ellos og lillemartine var utsolgt for den str. Mulig vanlig butikk har, men jeg kommer meg ikke dit på en stund. Skal på Polarn til helgen og se hva de evt kan ha til ham siden jeg er så fornøyd med eldste sitt todelte sett og skalljakkene.

Gammel 04-01-12, 23:22   #785
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville nok også kjøpt 104.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 23:25   #786
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

104 her også, pga personlig erfaring om vekst hos gutten min vs hos jenta.

Men hva med oss da, hun passer godt i 98 nå, men den er nok for liten neste år. hun nærmer seg vel meteren, og bruker 104 i klær både oppe og nede, selv om 98 passer enda.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 00:15   #787
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Åkai, enda ei som er forvirra ang. storleik melder seg: kva kjøper eg til poden som har 104 i TTH-dressen sin no? Er det galskap å gå for 110 neste sesong når han fyller seks på slutten av sesongen neste år? Han er jo litt liten og ganske tynn, ca 105 cm og smal i kroppen.

Gammel 05-01-12, 00:21   #788
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Åkai, enda ei som er forvirra ang. storleik melder seg: kva kjøper eg til poden som har 104 i TTH-dressen sin no? Er det galskap å gå for 110 neste sesong når han fyller seks på slutten av sesongen neste år? Han er jo litt liten og ganske tynn, ca 105 cm og smal i kroppen.

Poden på 106 cm og 15 kg har 110 nå. Har kjøpt 116 til neste vinter, men kan virke som den bllir for stor så da håper jeg 110 holder til etter jul hvertfall så kan vi ta i bruk 116. Men nå vokser nok min en del raskere enn din , så jeg vil tro 110 holder. Han har litt å gå på i 110nå hvertfall.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 11:09   #789
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Til eldste og midterste:

Til yngste:

Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 11:19   #790
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Og denne til midterste

Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 11:43   #791
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Poden på 106 cm og 15 kg har 110 nå. Har kjøpt 116 til neste vinter, men kan virke som den bllir for stor så da håper jeg 110 holder til etter jul hvertfall så kan vi ta i bruk 116. Men nå vokser nok min en del raskere enn din , så jeg vil tro 110 holder. Han har litt å gå på i 110nå hvertfall.

Enig med deg - 110 vil nok holde. Snuppa er 117 cm.og veier 22 og vi satser på at TTH 110 cm. dressen holder de siste vinterukene før skallklærne tas i bruk.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 12:01   #792
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Handlet litt på salg fra Familiebutikken...trengte ikke noe men!
Hummellue til eldste.

Jean Paul bukse til eldste.

Trolldress 3 i 1 til snuppa. Blir nok vår/høstdress, og mest trolig for liten til vinteren igjen.

Hel regndress fra Troll. Var så billig og kjekt å ha...!

Regnvotter til snuppa.

Ej Sikke Lej Bukse til mellomste.

Tror det var noe mer også, men husker ikke i farta.

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 12:17   #793
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Slutt på rosa og lilla vinterdresser når Lillebror skal arve.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 12:18   #794
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin, Musemus! Du kan også ha rødt og grønt. Storebror elsket sin røde PoP-dress.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 12:20   #795
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jada, rødt på gutter er fint, synes jeg. Men dressen finnes i olivengrønn også - og den var nyyydelig. Men var ikke riktig størrelse, var ingenting i 110.
Hun har 98 nå, men er nesten 110 cm - håper den ikke blir for stor. Skulle bestille str 104, men jeg er i ammetåke.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 12:23   #796
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Musemus: den dressen der er så fin! Finner jeg den i 104 et eller annet sted bestiller jeg den på flekken.

Gammel 05-01-12, 12:31   #797
Chablis
Drømmer

Standard

Fin dress Musemus.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 16:16   #798
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 05-01-12, 19:23   #799
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fint Blåklokke!
Har du funnet det på salg?

Gammel 05-01-12, 19:32   #800
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne strikkekjolen til storesøster. Med en blågrå underkjole fra Cremie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.