Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?
Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.
Nå må nok jeg be om livvakt etter det innlegget her, men skit au. Jeg synes fjellklær i byen er en smule kjerring. Dette er dette med "praktisk" som ikke alltid er så heldig. Fotsid kåpe er heller ikke særlig hot. Og det aller, aller verste: Livkort jakke som er rett, altså uten innsving. Om dere skjønner hva jeg mener da. Med glidelås. Typisk kjøpt hos Vivikes. Skrekkelig. Og sees overalt.
Ja, sånn über-sporty-i-byen er noe jeg virkelig legger merke til hver gang jeg er i Norge. Allværsjakker med finvesker til er også utrolig misforstått og stygt.
Jeans-kåper er utrolig stygt. Likeledes sorte sko med 5 cm med kloss-hæl i gummi og og avrundet firkantet tå. Nylonstrømper med med fotsømmer i sandaler er også harry, for ikke å snakke om sokker i sandaler eller flip-flops.
Hudfargede matte nylonstrømper med litt for langt skjørt og feil sko....urrgh...
rette, korte skinnjakker uten innsving... med tilhørende bukse med legg....
dyreprint på ALT er harry-harry...
Huff, jeg klarer ikke å stoppe kjenner jeg, men det skal sies at selv om jeg synes kjerring-stil er stygt, så er det et par andre "stilarter" som er like ille, uten å nevne mer.