|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?Hos oss melder man seg på, også lager de program utifra hvor mange som kommer. Det syns jeg er helt fair. Programmet får vi noen dager før ferien. Jeg melder da på i forhold til hva vi trenger, ikke hva som er morsomst.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?
Sånn er det hos oss også. Vi hadde en annen diskusjon her om dette, og jeg synes det er en god løsning. Jeg registrerte at mange syntes det var dumt fordi de ville melde på ungene på "det morsomste", men jeg er enig med Tallulah at jeg melder på etter behov. At de lager programmet etter antall, er rimelig opplagt for meg. Som jeg hevdet i forrige tråd, dersom de offentliggjorde programmet i forkant ville det antagelig blitt mye kjedeligere aktiviteter fordi man måtte tatt høyde for tilnærmet fullt oppmøte hver dag (noe det ikke ville blitt, men hadde alle aktivitetene vært superspennende hadde det blitt for mange og man måtte avlyst, og så videre...). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldri opplevd dette som noe problem, selv om vi får vite planen på forhånd. Jeg har heller aldri fått inntrykk av at det er noe problem for SFO. Hadde det vært det, vil jeg tro de hadde gjort det annerledes. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Jeg vet ikke, men mulig det kommer litt an på antall barn på SFO/AKS totalt? Jeg tipper det er omtrent 200 barn på AKS hos oss. Det blir litt i overkant å ta med alle til Kon Tiki museet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Det er klart, så mange er det ikke hos oss totalt på SFO. Uansett er 1. base for seg selv, kanskje bortsett fra i sommerferien. Og mange møter uansett ikke opp på SFO i hele eller deler av feriene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Jeg vil tro det kommer an på størrelse på SFO og hvilke aktiveteter man planlegger. Vår er kjempediger og har 2-300 elever. Det hender de velger aktiviteter som krever leie av buss, eller at det er rabatt på gruppebilletter (Tusenfryd f.eks). Da er det greit å vite på forhånd hvor mange som kommer. Kommer det tre unger, er det liten vits i å bestille en buss, liksom.
|
|
|
#7 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?Vi får plan på forhånd. I vinterferien er det mye gøy og karneval!
|
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?Vår skole har kjempebra tilbud i ferier. Hos oss er det fastsatt opplegg i god tid før ferier.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|