Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?
Opprinnelig lagt inn av apan, her.
Sånn er det hos oss også. Vi hadde en annen diskusjon her om dette, og jeg synes det er en god løsning. Jeg registrerte at mange syntes det var dumt fordi de ville melde på ungene på "det morsomste", men jeg er enig med Tallulah at jeg melder på etter behov. At de lager programmet etter antall, er rimelig opplagt for meg. Som jeg hevdet i forrige tråd, dersom de offentliggjorde programmet i forkant ville det antagelig blitt mye kjedeligere aktiviteter fordi man måtte tatt høyde for tilnærmet fullt oppmøte hver dag (noe det ikke ville blitt, men hadde alle aktivitetene vært superspennende hadde det blitt for mange og man måtte avlyst, og så videre...).
Det blir også påpekt her at man ikke vil at barna skal surve over at de må til bestemor den dagen SFO er på kino. For eksempel. Og jeg liker den innstillingen.
Jeg har aldri opplevd dette som noe problem, selv om vi får vite planen på forhånd. Jeg har heller aldri fått inntrykk av at det er noe problem for SFO. Hadde det vært det, vil jeg tro de hadde gjort det annerledes.
|