Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Trøstespiser du?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Trøstespiser du?
Ja 99 75,00%
Nei 30 22,73%
Bare brokkoli. 3 2,27%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-12, 16:48   #21
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøstespiser du?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg både trøstespiser, belønningsspiser, kjedespiser, slitenspiser, gladspiser , forelskaspiser, forbannaspiser og i det hele tatt så spiser jeg alt for mye og av alt for mange skikkelig gode grunner.

Jeg er nok også der.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 16:55   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei. Er jeg lei meg, glemmer jeg å spise, men øker sigarett- og kaffeinntaket betydelig. Når jeg har søvnunderskudd, derimot, spiser jeg konstant.

Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 16:55   #23
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Trøstespiser, kjedespiser og gledespiser..

Gammel 28-02-12, 16:55   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svart ja, men egentlig spiser jeg crap og for mye for å straffe meg selv.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 17:15   #25
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Å jada...

Det hadde vært interessant å sett denne pollen krysset mot overvekt på den som svarer.. Her er det ihvertfall en soleklar sammenheng.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 17:16   #26
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Å jada...

Det hadde vært interessant å sett denne pollen krysset mot overvekt på den som svarer.. Her er det ihvertfall en soleklar sammenheng.

Helt klar sammenheng her og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 17:17   #27
konsulenten
Passiv

Standard

Mister all lyst på og interesse for mat når jeg har det kjipt. Så nei.

Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 17:20   #28
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Ønsker meg det sånn. Eller, strent tatt har jeg det vel egentlig sånn, men spiser likevel.. Mulig det er mer enn bare trøstespising som "feiler" meg

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 17:23   #29
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Nei, det er tiltak å finne seg noe. Er flinkere til å la være å spise, å det er ikke bra det heller. Jeg kan fint gå en halv dag før jeg kommer på at jeg har glemt å spise noe den dagen.

Gammel 28-02-12, 17:33   #30
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkespiser (jeg syns jeg konsentrerer meg bedre med sjokolade...), pms-spiser, kjedsomhetsspiser og belønningsspiser, men tror det er ytterst sjelden jeg trøstespiser, faktisk.

Gammel 28-02-12, 17:43   #31
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg både trøste-, kjede- og belønningsspiser, ja. Mest kjedespising, trur eg.

Gammel 28-02-12, 17:51   #32
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Jeg har sjelden dårlige dager, ergo er behovet for trøst minimalt.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:11   #33
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er jeg også. Men trøsterøyker gjør jeg.

Gammel 28-02-12, 18:30   #34
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Der er jeg også.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:31   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Jeg trøstespiser, feirespiser og slitenspiser. ..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:34   #36
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp (selv om det ikke bare er trøsting, som flere over her utdyper). Det er grunnen til at jeg veier for mye. Jeg spiser veldig sunt og næringsrikt gjennom hele dagen. Også spiser jeg sjokolade på kvelden - og blir tjukk. Det virker HELT riktig i det jeg gjør det - og HELT feil idet jeg er ferdig.

Gammel 28-02-12, 18:39   #37
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men jeg spiser når jeg leser, når jeg ser TV og når jeg retter, i alle fall hvis jeg ikke er bevisst på at jeg ikke skal det. Jeg er nok mer en vane- og rutinespiser enn en trøstespiser. Jeg spiser også hvis jeg er stressa, men ikke hvis jeg er veldig stressa og sliten. Da spiser jeg ingenting. :its complicated:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 19:01   #38
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Jepp, og kjedespiser...og trøstespiser til og med når jeg har vondt i magen.....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 19:05   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg både trøstespiser, belønningsspiser, kjedespiser, slitenspiser, gladspiser , forelskaspiser, forbannaspiser og i det hele tatt så spiser jeg alt for mye og av alt for mange skikkelig gode grunner.

og dermed

Og hvis noen lurte, så er jeg betydelig overvektig.

Gammel 28-02-12, 19:35   #40
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det virker HELT riktig i det jeg gjør det - og HELT feil idet jeg er ferdig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.