|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Trøstespiser du? | |||
| Ja |
|
99 | 75,00% |
| Nei |
|
30 | 22,73% |
| Bare brokkoli. |
|
3 | 2,27% |
| Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Textrovert
|
Sv: Trøstespiser du?
Jeg er nok også der.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Trøstespiser du?Nei. Er jeg lei meg, glemmer jeg å spise, men øker sigarett- og kaffeinntaket betydelig. Når jeg har søvnunderskudd, derimot, spiser jeg konstant. |
|
|
|
#23 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Trøstespiser du?Trøstespiser, kjedespiser og gledespiser..
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trøstespiser du?Jeg svart ja, men egentlig spiser jeg crap og for mye for å straffe meg selv. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Helt klar sammenheng her og. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Trøstespiser du?Mister all lyst på og interesse for mat når jeg har det kjipt. Så nei. |
|
|
|
#28 |
|
Klar
|
Ønsker meg det sånn. Eller, strent tatt har jeg det vel egentlig sånn, men spiser likevel.. Mulig det er mer enn bare trøstespising som "feiler" meg |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trøstespiser du?Nei, det er tiltak å finne seg noe. Er flinkere til å la være å spise, å det er ikke bra det heller. Jeg kan fint gå en halv dag før jeg kommer på at jeg har glemt å spise noe den dagen.
|
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Trøstespiser du?Jeg tenkespiser (jeg syns jeg konsentrerer meg bedre med sjokolade...), pms-spiser, kjedsomhetsspiser og belønningsspiser, men tror det er ytterst sjelden jeg trøstespiser, faktisk.
|
|
|
#31 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Trøstespiser du?Eg både trøste-, kjede- og belønningsspiser, ja. Mest kjedespising, trur eg.
|
|
|
#32 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Trøstespiser du?Nei. Jeg har sjelden dårlige dager, ergo er behovet for trøst minimalt. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
By the Sea
|
Sv: Trøstespiser du?Jepp (selv om det ikke bare er trøsting, som flere over her utdyper). Det er grunnen til at jeg veier for mye. Jeg spiser veldig sunt og næringsrikt gjennom hele dagen. Også spiser jeg sjokolade på kvelden - og blir tjukk. Det virker HELT riktig i det jeg gjør det - og HELT feil idet jeg er ferdig.
|
|
|
#37 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Trøstespiser du?Nei, men jeg spiser når jeg leser, når jeg ser TV og når jeg retter, i alle fall hvis jeg ikke er bevisst på at jeg ikke skal det. Jeg er nok mer en vane- og rutinespiser enn en trøstespiser. Jeg spiser også hvis jeg er stressa, men ikke hvis jeg er veldig stressa og sliten. Da spiser jeg ingenting. :its complicated: |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Trøstespiser du?Jepp, og kjedespiser...og trøstespiser til og med når jeg har vondt i magen..... |
|
|
|
|
|
#39 |
|
ej ikke møjkets heije
|
|
|