Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stølhet som begrunnelse til å være hjemme fra skolen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-12, 23:11   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stølhet som begrunnelse til å være hjemme fra skolen?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det hjelper også at det er ganske kjipt å være syk. Er man frisk nok til å se for seg en hel dag foran dataen, er man frisk nok til å gå på skolen også. Og fritidsaktiviteter og vennebesøk utgår.

Tja, jeg kjenner jo mange voksne som er syke, men tilbringer hele dagen foran dataen med fritidsaktiviteter og vennebesøk om kvelden. Det bør være likt, synes jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 06:45   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stølhet som begrunnelse til å være hjemme fra skolen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tja, jeg kjenner jo mange voksne som er syke, men tilbringer hele dagen foran dataen med fritidsaktiviteter og vennebesøk om kvelden. Det bør være likt, synes jeg.

Hos oss gjelder samme regler rundt dette for både barn og voksne, ja.

For å være ærlig så gir jeg meg med fritidsaktiviteter og vennebesøk veldig lenge før jeg ikke møter på jobb. Og noe av det forsøker jeg å lære ungene mine også. Mannen min har vært i arbeidslivet i 14 år og med unntak av da han smadret kneet sitt har han hatt bare et par dagers sykefravær. (Syke barn-fravær har han derimot hatt.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.