|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Sydentur med 4 unger?Jeg syns ikke det er galskap. Vi elsker å reise og har ingen problemer med å reise med fire unger. Det er ganske stort sprik i alder på mine, men vi koser oss på tur likevel. Det er ganske så dyrt å reise så mange, men sånn er det med det meste når man har mer enn to barn.
|
|
|
#42 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydentur med 4 unger?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
I mål
|
Jeg tror dette kommer veldig an på for det var akkurat buffeten på Callisto vi ble lei. Det hjelper ikke for meg at det er ulikt tema hver dag, jeg synes det blir mye likt uansett. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Vi var en uke på Sardinia da ungene var 7, 5, 3,5 og 11 måneder. Det gikk alt i alt veldig fint. Vi hadde bare en sekk med oss (vi fløy RYANAIR, så vi ville spare på bagasjen gnugne som vi er), men alle hadde et stk håndbagasje. Holdt i massevis.
|
|
|
#45 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydentur med 4 unger?Anbefaler også sunwing resort eller Sungarden green garden i Alanya - flott sted selv om hjemreisa til sfjord var noe ordentlig møkk...
|
|
|
#46 |
|
Gal kattedame
|
r
|
|
|
#47 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Sydentur med 4 unger?Sydentur med fire unger går helt supert. Eneste prolemet på våre turer, har vært mannen |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Sydentur med 4 unger?Vi reiste med våre 4 (4,7,8,11) til Kanariøyene i vinter, det gikk kjempebra. Vi var på blue village på Bahia Feliz, Gran Canaria. Superplass, stor leilighet med god plass og kjøkken, og trygge omgivelser - ikke nødvendig å telle ungene hvert sekund -deilig!
|
|
|
#49 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydentur med 4 unger?Jeg var ikke så fan av all incl før, men når man har barn så synes jeg det er veldig greit. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sydentur med 4 unger?Jeg ville blitt stresset av å reise hvorsomhelst med fire unger. Det er derfor jeg ikke har fire unger. :føre var: |
|
|
|
|
|
#57 |
|
maler
|
Sv: Sydentur med 4 unger?Jeg kunne forresten vært på teltferie av typen fjelltur, men sted-til-sted på campingplasser i telt gir meg flashback til barndommens ferieturer som gikk ut på at sjåføren skulle kjøre mest mulig og se ut av vinduet. Alt annet enn ferie.
|
|
|
#58 |
|
Originala
|
Ja!
For all del, jeg digger camping. Helt på ordentlig! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Sydentur med 4 unger?Det er vel bare Tyrkia som går fra Sandefjord på den tiden av året tror jeg...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|