|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Sydentur med 4 unger?Jeg tror mannen min har blitt gal !
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Vi var med tre i fjor. Gikk fint. Jeg hadde ikke grudd meg for å ta med en eller to til så lenge vi var to voksne. Hvor gamle er dine to eldste? De kan vel bære kofferten sin selv?
![]() |
#3 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Vi var ei uke i Spania i september, med alle våre fire + at vi tok med venninna til eldstemor. En kjempetur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Vi hadde med oss våre tre i fjor sommer. Null stress. Kunne godt hatt med en (stor) til. Men som Katta sier, gå for noe enkelt og tilrettelagt.
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Det blir perfekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Gi barna streng beskjed om å være store og hjelpe til, ellers blir det lenge til neste tur. Har jeg tenkt å si til de på 3 og 6 i år iallfall.
![]() |
#7 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Familieråd på forhånd, og underveis, der lommepengene avhenger av rimelig grei oppførsel.
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Vi reiste med fire rett etter jul, og det gikk helt fint. Men særlig avslappende på stranda var det ikke.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Med Sunwing Resort og all inclusive går det sikkert heilt fint!
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Vi reiste med fire og bodde i egen villa med basseng i fjor vår. Null problemos. Så i år gjør vi noenlunde samme greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Vi har reist med fem en gang, og er alltid fire. Det er jo ikke noe problem. Det begrenser oss jo ikke i hverdagen å gjøre ting alle sammen heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I mål
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Det ville jeg tenkt gikk fint. Dine to yngste er jo som mine to, og det er jo bare den aller yngste som er spinnvill regner jeg med? De to eldste kan vel i stor grad passe litt på seg selv, bære bagasje og slikt? Såvidt jeg husker er de også gode til å svømme, de må selvsagt passes likevel, men det gjør jo ting greiere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Har funnet et par alternattiver, men fikk ikke sove i natt pga dette her. Er virkelig ukonfortabel med hele greia. Spesielt fordi vi overhodet ikke burde bruke mannens bonus på dette tullballet her. De tre store kan oppføre seg om de må, men minstemann er rett og slett spinnvill. Bare fyltur med han høres marerittaktig ut og gir meg kvalmefornemmelser.
![]() |
#16 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Vi har akkurat bestilt i bonusfamilien, vi er to voksne og fire barn i alderen 6-10 år. Vi fann all inclusive, fire-romsleilighet i Bulgaria og føle oss rimelig spinnville men gler oss veldig. ALT er tilrettelagt for at ungane skal kose seg og vi voksne kan få ferie; AI er et must tenke eg, mange basseng, hotell PÅ stranda, leikeland, sklier. Eg håper det blir så bra at eg har lyst gjere det igjen.
![]() |
![]() |
#17 |
I mål
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Jeg er egentlig ikke særlig glad i All inclusive, men med så ulik alder og såpass mange barn ville jeg gått for det. Da kommer maten raskt, det passer fint for toåringen, og de eldre kan kose seg med å hente mat selv, og du slipper fikse til mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Hvorfor er egentlig AI et must? Mine ville gått på veggen om vi skulle vært et sted i 1-3 uker. De storkoser seg på forskjellige restauranter med forskjellig mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?
Fordi det koster en del å betale for 6 stykker på restaurant hver dag? De som har vært på all inclusive som jeg kjenner til, sier at maten er veldig variert og god.
![]() |
#20 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Sydentur med 4 unger?Jeg tenker at sydenferie nesten er den beste ferien man kan dra på med så mange barn? Eldre kranglefanter kan være med i bamseklubb eller hva det nå heter, mindre gærninger kan herje rundt i strandkanten. Alt på et sted er jo veldig greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|