|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Sv: Digre edderkopper
Da tror jeg kanskje jeg vekker Snupp... Og han er dessverre til liten hjelp når det gjelder å bli kvitt edderkopper. Det er mulig han vil forsøke å spise den. Og da er man jo i det minste kvitt den. Er norske (brune) edderkopper giftige, mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Digre edderkopperJeg ble faktisk holdt gissel av en schwær en, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Etter den ble støvsuget da?? Krøp den ut igjen da eller???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
Nei, altså... :sparke i bakken: Når mannen gikk mot den med støvsugeren, så beveget den seg ikke. Han holdt støvsugeren heeeelt nær den uten at den rørte på et eneste av de vemmelige, hårete beina. Først når støvsugeren var borti den, pilte den... :fårmuleringsproblemer i dag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Digre edderkopperVet ikke om du vil høre dette. Ja, edderkopper kan være tegn på fukt. Det er derfor de elsker råe kjellere, garasjer etc. Vi sliter selv med gega edderkopper i kjelleren. Det ble bedre etter at vi la ny drenering rundt huset (hadde fuktproblem før det). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
villende
|
Det var det jeg trodde. Og jeg tror de kommer fra vaskerommet. Så jeg tror det er på tide med en liten fuktmåling, gitt. Badet ligger rett over, og jeg syns nemlig det lukter litt fuktig der. Skal ta en prat med mannen om problemet. Og la sofaboeren være, så kan han spise alle de andre. : praktisk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Glemte å svare på denne i sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Digre edderkopperEtter å ha pint meg gjennom denne tråden begynner jeg å angre skikkelig på at vi i løpet av en uke forlater asfalt og blokk, til fordel for krypkjeller, hage og rekkehus.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Digre edderkopperJeg glemte forresten å fortelle yndlingsedderkopphistorien min.. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|