|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Digre edderkopperSånn er de her og. Når jeg kommer ned i kjelleren så ser jeg først i taket, så på gulvet. Så veggene.. så lister jeg meg inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Digre edderkopperHA! Her i huset dekker de bunnen av et halvliter-glass. No kidding. Jeg pleier nemlig sette glasset oppå dem og da må jeg sikte... Så skyver jeg et ark under, tipper glasset oppned og ut i naturen med dem.
![]() |
![]() |
#24 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Digre edderkopperJeg ble faktisk holdt gissel av en schwær en, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
villende
|
![]() Sv: Digre edderkopper
Det høres ut som den store fetteren til "min" edderkopp (nå begynner jeg nesten å bli litt glad i den store krabaten). Tydeligvis ikke noe eksepsjonelt at det er digre edderkopper i huset mitt, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Pauset
Hvor: In Town!
Etter den ble støvsuget da?? Krøp den ut igjen da eller???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
villende
|
![]() Sv: Digre edderkopperMen det er fortsatt ingen som har fortalt meg om dette er helt normalt. Jeg har ikke opplevd så store edderkopper innendørs tidligere, og jeg hadde rom i kjelleren da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine. (Og her har jeg ikke en gang kjeller). Er det fare for at det er et edderkoppreir ett eller annet sted i huset sånn at stuegulvet plutselig kan være dekket av digre edderkopper en morgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Prematurmamma
|
Nei, altså... :sparke i bakken: Når mannen gikk mot den med støvsugeren, så beveget den seg ikke. Han holdt støvsugeren heeeelt nær den uten at den rørte på et eneste av de vemmelige, hårete beina. Først når støvsugeren var borti den, pilte den... :fårmuleringsproblemer i dag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Digre edderkopperJeg skal ikke le for høyt. Jeg HATER slanger og får panikkanfall av å se en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
re:designer
![]() Sv: Digre edderkopperHihi.. En venninne hadde fått en flue inn i øret. Moren var hudpleier og hun reiste ned på jobben hennes for å få den ut.. Hun kunne høre et summet inni øret, og var redd for å presse den lenger inn ved å få den ut selv. Da moren fikk den ut, ville hun se. Men fikk ikke lov.....
![]() |
#34 |
villende
|
![]() Sv: Digre edderkopperJeg har egentlig ikke problemer med små, søte edderkopper. Men dette var et digert beist, som jeg først trodde var et lite stankelbein. Og jeg vil ikke ha en gjeng sånne i huset (eller i de rene klærne mine, for den saks skyld). |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Digre edderkopperGaia.. Det er helt normalt med store edderkopper i hus. Ofte er det i kjellere de sitter, særlig nær kjellervinduer i gamle hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Digre edderkopperHar du tenkt på at det faktisk er bedre å skvise den med en sammenrullet avis, enn å miste den ut av syne? Med edderkopper gjelder ikke "Ute av syne, ute av sinn"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Digre edderkopperRegner med det er en slik som bor under sofaen din. De er veldig vanlige her i Norge. Kommer noen trampende over gulvet her vi bor også.
![]() Sist redigert av Misteri : 28-08-07 kl 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Digre edderkopperVet ikke om du vil høre dette. Ja, edderkopper kan være tegn på fukt. Det er derfor de elsker råe kjellere, garasjer etc. Vi sliter selv med gega edderkopper i kjelleren. Det ble bedre etter at vi la ny drenering rundt huset (hadde fuktproblem før det). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|