Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Digre edderkopper

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 23:45   #10
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Digre edderkopper

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg ble faktisk holdt gissel av en schwær en, jeg.

Høygravid og tissetrengt sitter jeg i sofaen og ser på tv. Skal til å sette foten i gulvet (jeg er en "sammenkrøller".) når jeg ser DEN heslige eddisen som sitter midt på gulvet og stirrer på meg. Ja, den stirret! Den som endte opp med å sitte pal i sofaen (husk at jeg er høygravid og tissetrengt)i TO timer til mannen kommer hjem, det er meg.

Jeg trengte nesten terapi etter den der, altså. Og det verste var at det monsteret av en edderkopp ikke bevegde på seg når gubben skulle ta den med støvsugeren. Først når støvsugeren var borti foten dens, DA begynnte den å pile.

Etter den ble støvsuget da?? Krøp den ut igjen da eller????

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.