|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å rakke ned på egen matlaging, hva ER det der for noe, egentlig?
Du leser meg med veldig vrange briller nå. Hvis du har lest tråden, så vil du oppdage at jeg ikke avfeier noe som helst, men tvert i mot ønsker å finne forklaringer. At jeg synes det er usjarmerende å rakke ned på seg selv til stadighet og tråkke på komplimenter må jeg nesten få lov til å synes. Jeg blir lei meg når venninner ikke takker for mine komplimenter. Jeg kunne valgt å bli lei meg for det du skrev her også, på samme måte som deg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Jeg ble ikke lei meg, men jeg skjønte at det kunne oppleves sårende. Jeg tenkte det da jeg leste innlegget ditt første gangen også at det kunne oppfattes sårende når du skrev at det er er usjarmerende, men for all del du kan syns hva du vil for meg.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Sv: Å rakke ned på egen matlaging, hva ER det der for noe, egentlig?Nei, jeg skjønte det, det var bare et eksempel. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å rakke ned på egen matlaging, hva ER det der for noe, egentlig?Jeg kjenner igjen det du skriver i HI, Hyacinth. Jeg kommer fra et sted der man ihvertfall i mine foreldres generasjon skal gjøre det sånn. Man setter seg til bords og så sier vertinnen et eller annet om at 'Ja, håper det smaker, selv om det nok burde ha koket lenger/jeg burde ha hatt i mer salt/jeg brukte litt for lite rabarbra', you name it. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Å rakke ned på egen matlaging, hva ER det der for noe, egentlig?Interessant å lese, Sundae! Er det frekt å spørre om hva slags land du vokste opp i? Er det andre forskjeller i matkultur som du har merket? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke så mye forskjell i matkultur, mer sosialt eller kanskje i sosial samhandling, kan man si. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|