Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 14:44   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Media og treningssentre snakker i alle fall mye om beachen og bikniformen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:51   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er uansett for gammal til å sprade rundt på stranda, så den reklamen vekker ikke mye i meg.
Sånn sett er det bedre for meg å være 40 enn 20.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 21:17   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg er uansett for gammal til å sprade rundt på stranda, så den reklamen vekker ikke mye i meg.
Sånn sett er det bedre for meg å være 40 enn 20.

Det går fint an å være på stranda uten å sprade også, altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:56   #4
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Media snakker om mye rart og treningssentre har dårlig samvittighet og selvbilde som "salgsgrunnlag". Sånt må man bare lukke øynene for.

Gammel 16-03-12, 15:11   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja de gjør det, men skal de ha makt over oss?

I nesten 20 år av mitt liv har jeg ikke hatt mulighet til å finne bikinitopper som er praktisk mulige å bruke. Jeg måtte bruke en ganske kjerringaktig spesialbadedrakt på stranda. Det var det INGEN andre som brukte tror jeg og jeg mistenker at mange her på forumet ikke ville vist seg i en slik. Dersom jeg lot være å gå på stranda fordi jeg ikke kunne gå med bikini så ville jeg gått glipp av utrolig mye bra om sommeren. I tenårene lot jeg det hindre meg og jeg gikk med store t-skjorter. Valget om å droppe t-skjortene og gå med et mer praktisk plagg, selv om det skilte seg ut var ikke lett, men det var bare jeg som kunne ta det.
Det er ikke enkelt og det er vanskeligere jo større fysiske utfordringer det er snakk om, men jeg er overbevist om at dommen de fleste feller over seg selv er temmelig mye hardere enn dommen andre feller.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.