|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg har ikke vært her så gruelig lenge...og jeg har igrunn bare NM å sammenlikne med. Tonen her er gjennomgående god. Takhøyden er akkurat passe og humor er noe som svever litt i dette forumet, og det liker jeg! Jeg føler at medlemmene her inne er voksne mennesker med respekt for sine meddebattanter. Og når man har noe vanskelig å skrive om, så er det reflekterte og hyggelige og ikke minst forståelsesfulle damer som svarer på innlegg. Jeg syens rett og slett at det er hyggelig å være her!
Sist redigert av kunstnerspiren : 28-03-07 kl 06:51. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?
Jeg kan anbefale det å ha FP som noe när sitt eneste sosiale liv i Sverige.
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker FP fordi jeg er meg - med barn. Jeg slipper å bruke to forum, ett hvor jeg bare er meg og ett hvor jeg er bare mamma. :enkel:
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
intro
|
He-he, takk som spör, men det går helt fint. Jeg har noen nye venninner å trille sammen med, da, og har hatt veldig mye besök hjemmefra. Vi skal bare väre her i knappe to måneder.
|
|
|
|
#6 |
|
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får heldigvis større sosialt liv i Sverige enn her jeg bor nå! I området bor all vår familie og alle våre venner...men litt tid til FP håper jeg jo at jeg skal få!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|