Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor liker du foreldreportalen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 06:44   #25
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

Medlem siden: Dec 2006
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg har ikke vært her så gruelig lenge...og jeg har igrunn bare NM å sammenlikne med. Tonen her er gjennomgående god. Takhøyden er akkurat passe og humor er noe som svever litt i dette forumet, og det liker jeg! Jeg føler at medlemmene her inne er voksne mennesker med respekt for sine meddebattanter. Og når man har noe vanskelig å skrive om, så er det reflekterte og hyggelige og ikke minst forståelsesfulle damer som svarer på innlegg. Jeg syens rett og slett at det er hyggelig å være her! Enkelt og greit! Må bare legge til at når jeg om tre måneder flytter til Sverige, et godt stykke inn i skogen hvor nettverk ikke akkurat er veldig effektivt, så håper jeg virkelig det funker såppas at jeg kan fortsete å være på FP! Jeg vil i såfall savne forumet ellers...

Sist redigert av kunstnerspiren : 28-03-07 kl 06:51.
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.