Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-12, 22:28   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?

Jeg bruker veldig lite penger på jåleri ser jeg. Kjøper mascara kanskje tre ganger i året. Sjelden neglelakk, lipgloss eller annen sminke. Tipper det er et år siden jeg kjøpte ny øyenskygge, og den holder i minst et år eller to til.
Jeg farger håret innimellom da. Ca 3 ganger i året. Jeg bruker hjemmefarge, så det er ikke så dyrt. Frisøren har jeg ikke vært hos på over et år, og da betalte jeg ingenting. Jeg satt øvingsmodell.
Jeg kjøpte en hårkrem i en salong før jul, og den er jeg kjempefornøyd med og kommer til å fortsette å kjøpe. Tror den kostet rundt tre hundre. Men den er drøy i bruk, og jeg har enda mye igjen enda jeg bruker av den hver gang håret er vasket. Shampo og balsam kjøper jeg på matbutikken. Samme med dusjsåper og deo. Sminkefjerner og krem også om jeg tenker meg om. Tror ikke jeg kommer over 5000,- på et år altså.
Sånn sett er jeg billig i drift. Men jeg ser nok ikke spesielt fresh ut heller.

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Vet at jeg bruker mye penger på slike ting, det er min svakhet i livet, mannen snuser, jeg kjøper jåleting..bruker ca 1500 kr mnd, går til frisøren utenom,ca 4 ganger i året tror jeg. Betaler da rundt 1700 kr..

Men klarer du å bruke opp jåleting for 1500,- pr mnd?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.