Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplass

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-12, 09:24   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplass

Pegasos World har jeg drømt om lenge, men det er spinndyrt, og det er nok lite igjen der nå. Jeg kan se, men jeg husker at jeg nesten hylte da jeg så prisen i fjor, vi må jo reise i fellesferien. Men jeg skal dit en gang, jeg er jo litt barn selv når det gjelder svære bassenger og sånne ting, hehe.

Jeg SKAL til Roma en gang uansett, om det ikke blir nå så blir det om 1-2-3 år. Jeg fant faktisk ganske rimelige hoteller i ikke så lang avstand fra sentrum, med basseng og det hele. Ca. 1000-1300 kr natta for oss alle sammen. Fine hoteller og, men noen hadde fått dårlig rykte på kommentarfeltet, så da holder jeg meg jo unna.

Tviler ikke på at ungene mine hadde digget Roma, de er enkle sånn og liker det meste. Spesielt eldste elsker sightseeings, og drømmer om å reise til Paris for å se Eiffeltårnet, og til Egypt for å se pyramidene og Sphinxen (det samme gjør mora). Men i år hadde de så voldsomt lyst på en ren badeferie, og jeg kjenner jeg drømmer litt om det selv også, ren avslapning.

Vi satt oppe til tolv i går kveld og lette, men ble ikke enige. Jeg skulle jo opp halv seks i dag så vi måtte bare komme oss i seng og utsette det til i dag, så i kveld får vi sette oss ned igjen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.