|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Metallica!!
|
Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplassJeg har akkurat booket og betalt for 3 ukers ferie i spania for 6 personer inkl leil og fly for den nette sum av 18 000.
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplass
Oii! Når og hvor, med hvilket flyselskap? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplassHva med å fly billig til Milano, leiebil derfra til en søt, liten Provencelandsby og leie leilighet, evnt forflytte dere i området til diverse overnattingsteder både langs kysten og innover. Eller nedover kysten i Italia derfra.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplass
Salte spagat, det var billig! Vi må dra midt i juli, da øker prisene saftig.
Takk for tips! Nå er vi midt i planleggingen her, mannen vil altså fly til Roma og bo der i en ukes tid, så reise sørover til Ferrandina og bo i svigers sin leilighet der. Jeg vil IKKE det, for jeg synes det er litt ubehagelig når alle slektningene hans skal ha oss på besøk, én etter én, da de ikke prater et hakka ord engelsk. Kjekt i små doser, men her er det jammen ikke snakk om små doser. De prater og prater og spør og spør, og vi sitter der og prøver å skjønne noe som helst. Jeg ser for meg at det bare blir stress, dessuten er leiligheten gammel og utslitt og rett og slett litt ekkel. Så vi "krangler" litt om akkurat det. Jeg vil nordover, han vil sørover.
|
![]() |
|
|