|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige familieferier?
Poenget var -trekker et dypt sukk- er 18.000 forskrekkelig mye penger dersom man har utbetalt 80.000 eller 100.000 i juni? Jeg synes ikke det, selv om vi (som har utbetalt mindre enn 100.000, faktisk) selvsagt heller ikke har mulighet til å bruke alt det på ferie. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg syns heller ikke det. Har man utbetalt 30 000 ekstra i juni så vil det for mange gå helt fint å bruke 18 000 på ferie.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Men de fleste har ikke utbetalt tredve tusen ekstra? Eller er det på flere inntekter? |
|
|
|
#8 |
|
Er frisk!
|
Vi har ikke hatt utbetalt over 80000 noen gang. Det er først siste året vi har bikket 400000 i lønn, og så er det noe med at vi trekkes for noen dager pga at vi bare har fire uker og en dag med ferie tror jeg som gjør at vi får mindre feriepenger enn mange andre? Ikke stø i dette kjenner jeg. Som regel har vi hatt utbetalt rundt 70000 i juni tror jeg. Mye av dette er jo allerede bundet opp til faste utgifter, så vi har jo langt i fra dette til å reise på ferie for.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|