Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billige familieferier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-12, 22:47   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

100000 utbetalt i juni? Neinei, ikke i nærheten.

.

To lærere? Da har dere vel i overkant av 80.000. Så litt i nærheten er det vel?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:49   #2
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

I mitt hode så er ikke 80 000 nesten 100 000.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:51   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

I mitt hode så er ikke 80 000 nesten 100 000.

I mitt hode så er i overkant av 80.000 (f.eks 85.000) nesten 100.000 (f.eks 95.000)

Gammel 29-03-12, 22:55   #4
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

I mitt hode så er i overkant av 80.000 (f.eks 85.000) nesten 100.000 (f.eks 95.000)

Det er godt du ikke er mattelærer.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 23:04   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Det er godt du ikke er mattelærer.

Poenget var -trekker et dypt sukk- er 18.000 forskrekkelig mye penger dersom man har utbetalt 80.000 eller 100.000 i juni? Jeg synes ikke det, selv om vi (som har utbetalt mindre enn 100.000, faktisk) selvsagt heller ikke har mulighet til å bruke alt det på ferie.

Gammel 29-03-12, 23:08   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Poenget var -trekker et dypt sukk- er 18.000 forskrekkelig mye penger dersom man har utbetalt 80.000 eller 100.000 i juni? Jeg synes ikke det, selv om vi (som har utbetalt mindre enn 100.000, faktisk) selvsagt heller ikke har mulighet til å bruke alt det på ferie.

Jeg syns heller ikke det. Har man utbetalt 30 000 ekstra i juni så vil det for mange gå helt fint å bruke 18 000 på ferie.

Gammel 29-03-12, 23:10   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg syns heller ikke det. Har man utbetalt 30 000 ekstra i juni så vil det for mange gå helt fint å bruke 18 000 på ferie.

Men de fleste har ikke utbetalt tredve tusen ekstra? Eller er det på flere inntekter?

Uansett så er det vel vanlig å spare til ferie, er det ikke det da? Jeg pleier å betale turene på våren.

Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 23:00   #8
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Vi har ikke hatt utbetalt over 80000 noen gang. Det er først siste året vi har bikket 400000 i lønn, og så er det noe med at vi trekkes for noen dager pga at vi bare har fire uker og en dag med ferie tror jeg som gjør at vi får mindre feriepenger enn mange andre? Ikke stø i dette kjenner jeg. Som regel har vi hatt utbetalt rundt 70000 i juni tror jeg. Mye av dette er jo allerede bundet opp til faste utgifter, så vi har jo langt i fra dette til å reise på ferie for.

Akkurat nå er jo jeg på AAP, så nå blir det i hvert fall ikke så veldig fett i juni :-)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.