|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
flisespikker
|
![]() Sv: Billige familieferier?Jeg synes det høres ut som en rimelig sommerferie, Smilefjes. Uten at jeg aner hva slikt pleier å koste. Vi er litt håpløse på å budsjettere slikt, og ikke minst på å regnskapsføre.
![]() |
#62 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billige familieferier?Hørtes helt greit ut, men erfaringsmessig går det veldig mye mer lommepenger på en slik type ferie enn på en sydenferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Billige familieferier?Jeg syns det hørtes ut som en fin pris.
![]() |
#67 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Billige familieferier?Dd:USA bør dere få for ca 25000 fly, hus 5000/uka, og bil ca 2500/ uke. Nøkkelen er å bestille flybilletter tidlig.
![]() |
#68 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Billige familieferier?
Neida, ikke hvis Portugal er "Syden" og femstjerners resort er noenlunde ok forhold. Vi betaler ca 20 000 kr for 10 dager.
![]() |
#69 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Billige familieferier?Billigste jeg fant da jeg lette etter sydenturer midt i juli, var rundt 25.000 kroner (2 uker) til småhoteller i Tyrkia. Noen var fine altså, og jeg kunne godt valgt noen av dem, men nå valgte vi å betale litt mer.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjør vi!
![]() |
#72 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billige familieferier?Jeg ser at tråden spør etter billige familieferier, og turer til 30 000 pluss er for meg ikke helt i den kategorien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Billige familieferier?100000 utbetalt i juni? Neinei, ikke i nærheten.
![]() |
#75 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Jeg presiserte at det var for en fin uke. Ikke to.
![]() |
#76 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Billige familieferier?Vi ser på 1 uke i Gdansk nå, og det vil koste oss ca 10 −15 000 kr for 2 voksne og 2 barn, med fly og overnatting.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 29-03-12 kl 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Billige familieferier?Fin pris. Jeg har tenkt meg til Florida. Mannen er ikke helt på gli, for å si det pent. Ikke har vi bestilt noe heller, men det ordner seg. Vi var bare på hytta i fjor (som ikke er vår engang, så det var jo kjempegratis), så jeg syns jeg fortjener det. Lukk øya og dra kortet, tenker jeg vi sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|