Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?
Jeg skal trå varsomt her, som normalvektig, men jeg syns det er forferdelig trist om folk skal føle at de må gjemme "ikke-perfekte" kropper for folks åsyn. Jeg forstår godt at du ikke føler deg vel etter et sånt angrep, men vær så snill, ikke begynn med burkabadedrakt for det.
En av tingene jeg virkelig liker med svømmehall og fellesdusj er at det eksponerer jentungen min for et veldig bredt utvalg av kropper: skrapa kropper, modellkropper (overraskende få, i grunnen), kropper med en pupp, gamle, skrukkete kropper, tjukke kropper, hengepuppekropper, bleke kropper, brune kropper, hårete kropper, voksede kropper.
Hva slags signaler sender dere dersom dere viser frem for barna at kroppene deres skal gjemmes bort?
All mulig respekt for at du ikke vil la din trygghet og ditt velvære lide for å være et godt forbilde, altså, men trist er det. 
Herbalifedamen, altså! 
Og ellers er inntrykket mitt at 99% av kvinnene i svømmehallen, uavhengig av størrelse, bruker et bredt utvalg av helt vanlige bikinier og badedrakter.