|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg kjøper bikini med generøse truser på Bravissimo.
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg tror jammen jeg skal kjøpe meg noe nytt fra Bravissimo i år. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg er ca din størrelse tror jeg, og jeg bruker vanlig sort/mørk badedrakt med godt hold i bh-en. Føler meg ikke vel, men ikke uvel heller |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg bruker en vanlig sort badedrakt. Faktisk tror jeg at det er en mammabadedrakt - så den har i alle fall plass til magen!
|
|
|
#45 |
|
Einsam
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?En svart badedrakt, med ekstra beskyttelse og løft av brystene, og ekstra knepping i ryggen, som gir inntrykk av at jeg faktisk går inn på midten. Noe som selvsagt ikke stemmer... |
|
|
|
|
|
#46 |
|
lettere utlada
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på dere damer. Dere er tøffe!
|
|
|
#47 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg har en fin svart badedrakt fra Bravissimo som holder puppene på plass. Men tipper den blir for liten i år og da vet jeg ikke hva jeg skal bruke ..... eller, jeg "synker" ned på nivå å bestiller samme badedrakt i enda større str (hvis det finnes). |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg skal trå varsomt her, som normalvektig, men jeg syns det er forferdelig trist om folk skal føle at de må gjemme "ikke-perfekte" kropper for folks åsyn. Jeg forstår godt at du ikke føler deg vel etter et sånt angrep, men vær så snill, ikke begynn med burkabadedrakt for det.
|
|
|
#49 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?
|
|
|
#50 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg er helt enig med deg, Polyanna. Barna skal se alle kropper og vite at de finnes i alle former og fasonger.
|
|
|
#51 |
|
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg sleit veldig med dette før jeg fikk barn, og det er ikke direkte morsomt nå heller, men nå merker jeg at det å kunne ta med sønnen i svømmehallen er viktigere enn hva folk tenker om meg. Jeg koser meg sammen med ham der, og gidder ikke være flau over meg selv!
|
|
|
|
#52 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Ja, jeg syns absolutt du skal finne noe du føler deg vel i. Jeg bare håper at det ikke er en burka.
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg er en som går i svømmehaller uten å tenke på hvordan jeg tar meg ut, men jeg hadde nok reagert på en sånn herbalifedamekommentar. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Haha, fnatten, da er vi HELT motsatt! Sammen hadde vi jo vært dynamitt som vitner! Hver for oss, derimot...
|
|
|
#55 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Badedrakt eller tankini.
|
|
|
#56 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Folk legger nå merke til de rareste ting. Jeg husker jeg fikk påpekt av en 13-14-åring at jeg hadde hår på leggene, og at det var ganske ekkelt.
|
|
|
#57 |
|
I mål
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg er ikke veldig stor da, men badetøy er ikke min favoritt. Jeg bruker bikini, og jeg synes det er viktig med en der overdelen passer. La litt ekstra i det ifjor, og det føles bra. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Kan vi ikke bare bli enige om at vi blåser i det. Tar på oss noe som dekker underliv og pupper og la det stå til?
|
|
|
#59 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg er overvektig og ikke spesielt komfortabel med å vise meg i badetøy. Da jeg ble mamma, måtte jeg imidlertid ta et oppgjør med mitt forhold til egen kropp. Jeg ønsker ikke å målbære til min datter det forskrudde synet på kropp og størrelse som min mor dessverre formidlet til meg. Så jeg kler mine 163 cm og størrelse 48 i en vanlig svart badedrakt med god støtte for puppene og går i svømmehallen med henne. Jeg leker og herjer med henne og har bestemt meg for at jeg neppe er det mest interessante å se på i svømmehallen uansett. Dette har krevd mental trening, men nå er jeg der nesten helt på ordentlig.
|
|
|
|
#60 |
|
Audacious
|
Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg gir stort sett blaffen, og er mer opptatt av at det skal være behagelig å svømme i badetøyet enn hvor mye det dekker. Jeg bruker enten hel badedrakt, eller tankini som jeg liker bedre. Jeg har faktisk også en tankini med skjørt i stedet for bikinitruse.
|
![]() |
|
|