|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Bruker dere vanlig badedrakt eller bikini, eller kjører dere badeshorts, eller hvordan gjør dere det?
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 03-04-12 kl 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg går ikke i svømmehall, nettopp på grunn av antrekksproblematikken.
![]() |
![]() |
#3 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg bruker bikini, jeg liker ikke badedrakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?Vet ikke helt hva du mener med stor. Jeg har bmi så vidt over 30 og bruker en vanlig sort badedrakt med spiler.
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?Hvor stor skal man være for å svare? BMI 32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Den der likte jeg, Shute.
![]() |
#8 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Badedrakt ala den shute viste eller bikini. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg bør egentlig bare begynne å øve meg på å gå i vanlig badedrakt. Det ville jo absolutt være det enkleste. Jeg ser den.
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Ooh! Denne kunne jeg kanskje vist meg offentlig i! http://www.ukswimstore.com/p-2796-zo...dress-red.aspx
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?BMI på 29,30. Bruker bikinioverdel og shorts,føler meg vel i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?
Jeg har jo pupper som burde ha en egen svømmehall bare for seg, så ja, det ville vært fint å finne noe som holdt de på plass. Det går selvsagt an å ha en sportsBH eller noe under badedrakten da. Men jeg tror jeg skal lete etter en badedrakt med spiller.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg er svær og bruker badedrakt, helt vanlig badedrakt, med sånn puppeløftsak inni. Ikke spiler, det gjør bare vondt, men sånn om sydd greie som løfter og holder puppen oppe i stede for å skvise de inn og ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Libra: Ja, jeg tror det jeg også.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Jeg bruker bikini og smetter en shorts utenpå på land. |
![]() |
![]() |
#19 |
fri
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?Så utrolig leit at Herbalifedamen klarte å få deg til å tenke sånn Kirsebær! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helt konge
|
![]() Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?
Og finn en som spiller bra musikk, det både løfter puppene og distraherer de andre i svømmehallen slik at fokuset forsvinner fra evt overvekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|